Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '09

 
Kategori
Dostluk
 

Acılarla sınananlara...

Acılarla sınananlara...
 

'Başını omzuma yasla. Göğsümde taşıyayım seni. Gövdem gövdene can olsun...'


Soğuk bir kış geçer yüzümden. İçimde isli bir kül tüter. Ayrık bir yolda sararır yapraklarım. Benim bütün Şubatlarım… On üç çeker.

Kuyruğunu önüme atan bir kertenkeledir hayat... Seni saklar ucunda. Kopan kuyrukta ürkektir aşk… Koptuğu bedeni özler her savruluşunda… Şiddetli bir ölüme gider.

O yazlık elbisenin üstündeki çiçekler, üstünde büyüyor artık… Benim yüzümde çizgiler büyüyor. Sert bir Şubat daha geçti üstümüzden, gelincikler gülümsüyor… Tazecik bir çağlaya dönüyorsun avuçlarımda. Ölüm yapraklanıyor…


Geç buldum… Çabuk kaybettim. Hicran oldu hayat bana…>

 
Toplam blog
: 153
: 1481
Kayıt tarihi
: 16.09.06
 
 

Tıka basa dolu bir adam değilim. Balığı gördüysem derine inerim. Uzun süre gölgede kalamam. Okuru..