Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Açılım Modası...

Açılım Modası...
 

Benim adım açılım !

Sağ gösterip sol, sol gösterip sağ vururum...

Gözlerim şaşıdır, sağa mı, sola mı baktığımı kimse bilmez.

Sağ elimle solumu, sol elimle sağımı kaşırım.

Rüzgârın esme yönünü de iyi bilirim...Rüzgârı hep arkama alırım...

Modaya çok iyi uyarım. Açık giyerim, kapalı giyerim, duruma göre sarık takarım, türban takarım, şort giyerim...

Önde gidenleri, iktidar olanları, güçlü olanları takip ederim ve hemen onları taklit ederim.

Benim adım açılım, benim yarınım yoktur, öncelikle güne bakarım , rüzgâra göre hareket ederim.

Gözlerimi dört açarım, hem ileriye, hem geriye, hem sağa, hem de sola bakarım.

Gündemi, nabzı, siyasi borsayı çok iyi takip ederim. Nabız atışını iyi bilirim, halkın nabzını tutarım...

Halk gidiyorsa Mersin'e, ben de giderim Mersine, halk dönmüşse tersine, ben de dönerim tersine...

Halkçıyım, dinciyim, devrimciyim, solcuyum, sağcıyım, milliyetçiyim, liberalim kısacası ben herşeyim...

Beni takip edin, benim adım açılım. Hep açılırım, durmadan açılırım. Bir açtığımı bir daha açarım...

Açılım uzmanlarımız, durmadan açılım üretirler. Modası geçmiş açılımları, hemen kapatırız veya rafa kaldırırız.

Köprüden geçene kadar ayıya, eşeğe dayı deriz. Köprüyü geçtikten sonra biz biliriz işimizi...

Benim adım açılım, sahnenin önünde evliya, arkasında ise eşkiyayım...

Açılım gibisi yoktur.

Siz de açılım yapın , modaya uyun...Nerde hareket, orda bereket vardır. Hep açılımlı kalın. Açılın, saçılın, dağılın, toplanın, yeter ki, hareketli olun...

Açılımsız kalmayın... Açılımları takip edin, kendinize bir de eküri bulun, bir de çok iyi joker kullanın...

Bol açılımlı, günler diliyorum... Modayı takip edin diyorum...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..