Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '09

 
Kategori
Siyaset
 

Açılımlı Toki ve''-Hanım öğretmenler erkek öğrencilere iyi örnek olamazlar! '' la ne denmek istendi?

Açılımlı Toki ve''-Hanım öğretmenler erkek öğrencilere iyi örnek olamazlar! '' la ne denmek istendi?
 

Toki açılımlı; Toplu Konut İdaresi Başkanlığının internet sayfasını gözden geçirdim.

Nerden geldi bu merak diyecekseniz?

Şu Stadımızın yeniden bir başka yerde inşası haberi ile dikkatim TOKİ’ YE çevrildi.

Toki şu anki stat yerine ne yapacak acaba?

Mersin’in en gözde yerlerinden biri stadımızın yeri.

Ve Büyükşehir bile sahil şeridini de öylesine güzel yaptı ki stat yeri bir hatta birkaç kat değerlendi.

TOKİnin stat yeri için göstereceği neresi olursa olsun , şu anki yerden değerli olamaz.

Yani Toki’nin göstereceği yere üç stat yapılır şu anki stadın değerli arsasıyla.

Zaten haberdeki yetkili stat dışı spor tesisleri de yapılacak ayni değere eş diyorsa da…!

Ayni değere eş olamaz diyorum ben.

Bir de acaba Toki oraya kaç katlı bina yapacak?

Bakın yine Toki’nin kendi sitesinde satışa sunduğu, Mersin-Toroslar Toplu Konut Uygulaması kapsamında üretilen 94ve sonrası ilave 100 konutun satış listesine göz attım da ciddi öylesi hani sudan ucuz tabirinde değil fiyatlar.

Örnek mi?

Alın size örnek kendi listesinden…(http://www.toki.gov.tr/html/satis/mersin/toroslar-as/fiyat100.pdf)

146.2 metrekare satışa esas fiyatı 92.111.00 bu zemin.

Vade artışında peşinat artıyor.

-Toroslar Toplu Konut Uygulaması kapsamındaki konut fiyatları böyle ise merak ediyorum , Mersin’in en gözde yerindeki eski stat arsasına yapacağının sade vatandaşa dönüşü mali olarak ne olacak?

Açık Artırma Yöntemiyle Arsa Satışı ve Kiralama Duyurusu başlıklı bölüm nü okudum yine Toki’nin sitesinde…

Sonracıma; açık Satış Yöntemiyle Konut Satışı bölümünü okudum.

Detaylar ilginç geldi bana, birazcık da muzurca düşününce iyice ilginç geldi…

Demiştim ya ekrandaki haber üzerine Toki’ye döndü bakışlarım diye.

Ekrandaki haberdeki konuşmaların statla, stadın eski yeriyle ve yeni yeriyle uzaktan yakından ilgili olmayışını da yüzümde bir garip gülümseme izledim.

Protokol, tebrik kartı…

Hay Allah mustakınızı versin e mi?

Ne diyeyim ki diyerekten bir aranağme cıkkkk değil, dip not haberle veda edeyim .

Duyduğum bu gördüğüm değil…

Eğitimcilerimizden özellikle de olaya vakıf olanlar var ise…

Evet olay haber şu;

‘’Geçtiğimiz aylarda (Mart 2009 sonu) Ankara Gazi Üniversitesi' nde

1.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi yapıldı. Türkiye'nin değişik illerden çok sayıda sınıf öğretmeni toplantıya ilgi göstererek Ankara'ya gitmiş.. Kongrede bir çok tebliğ sunulmuş.

Toplantı'nın ikinci günü 'Sınıf Öğretmeninin Özellikleri' başlıklı oturum yapılırken kürsüye; BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ DEKANI Prof.Dr. Enver Tahir Rıza gelmiş. ilköğretimin beş yılında tek öğretmenin 1.sınıftan 5. sınıfa kadar değişmeden görevini sürdürmesi etrafında tartışmalar yapılıyor. Prof. Dr. Enver Tahir Rıza sözlerine başlarken ''beş yılda tek öğretmenin aynı öğrencilerle birlikte olması, olumlu değil'' demiş.

Sonra, ''bir de'' diyerek devam ediyor:

''-Cinsiyet sorunu var.''

(....????...!!!!!!! !...????...!!!!!!!!)

Herkes Enver Hoca'nın sözlerinin devamını nasıl getireceğini merak etmiş. Hoca: ''Biliyorsunuz, ülkemizde karma eğitim modeli uygulanıyor'' vurgusunu yaptıktan sonra, salonu dolduran yüzlerce kadın öğretmenin gözlerinin içine bakarak aynen şu cümleyi sarf etmiş.

''-Hanım öğretmenler erkeklere iyi örnek olamazlar! ''

Meslekte 35 yılını geride bırakmış olan hanım öğretmen Yücel Demirhan:

- ''Artık bu kadarına dayanamam'' diyerek yerinden kalkıp salonun çıkış kapısına doğru yönelmiş. Arka sıralarda oturan kongrenin organizasyonunu yapan hocalara dönerek: ''bu toplantıyı protesto ediyorum'' demiş, arkasından eklemiş.

''-Ben ona örnek olamazsam, o da bana örnek olamaz! ''

Demirhan'ın ardından toplantıya katılan İstanbul Doğuş Lisesi öğretmenleri,

Bahçe şehir öğretmenleri ve Alev Okulları öğretmenleri salonu terk etmiş.

Bir skandal, kapalı kapılar ardında sessizlikle geçiştiriliyor.

Ben duyduğumun yalancısıyım derler ya bu durum da aynen öyle….

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..