Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Açılıyorum kapatın gözlerinizi

Açılıyorum kapatın gözlerinizi
 

Şeyhim


Gözümü açıyorum...
Pörtletiyorum adeta..
Aç aç Aaaaçç.. tımm..
AAAA!.. Anam! O da ne?..
Bak bak bak!..
Of, pencerelerim kapalı kalmış,
sefertasım kafatasımı havalandırmamışım..
Püf.. Küf kokusu da nerden geliyor?..
Üf.. Leş gibi camlar pastan kirden..
Sıçramış vıcık vıcık çamurlu sular yine,
tepinip duran yaramaz siyasetten, şehirden.

Gözümü açtım ammaa aç gözlü olmamalı ha!..
Doymak dolmak bilmez vallaha,
rezil kepaze mahcuup eder Allah'a.
Akbaba, kışt!, minimini bir kuş bakmalı pencereden,
gözümü kaçırmalıyım komşu kızından, kazandan tencereden.
Maganda'nın "Godum mu soldururum!" dediği gibi,
Baktım mı çiçek gibi açtırmalı, oldurmalı yahu.

Haydi çocuk.. Çabuk büyü
Yardımın gerek beceremedik
Aşkı muhabbeti komşuluğu
Haydi çocuk.. Çabuk büyü
Temizleyelim kokuşmuşluğu
Bozalım şu kara büyüyü...

(Game over - yazarsan - taabii.)

Bütüün bu baktıklarım ne kadar da ilgilendirmiyor beni,
Mayışmışım. aşım, aşkım, fışkım, gerisi bana ne mi?

Kafamı açıyorum...
Kütletiyorum adeta..
Aç aç.. AAaçç.. tımm..
A-aa.. Anam! Bu da ne?..
Beynimi yıkamışlar, çitilemişler, durulamışlar..
Kuru temizleme mi yapmışlar yoksa..
Nemli mi, yaş mı, kuru mu ne..
Yaş mı da kuru muu.. hipo talamus..

Bakıyorum hep tektip, acaba nedir nedeni
Hepsi benimkinin aynı. Medeni ve madeni.
Yoksa başkasının çamaşırıyla mı karışmış..
Üstüne de oturmuşlar buruşmuş kırışmış.....

Kimin ipine asmışlar, kimin balkonunda kurutulmuş,
yıkanınca çekmiş küçülmüş, rengi solmuş..
Yoksa renklilerle beraber mi yıkadın Hoca,
o yüzden mi rengi böyle alaca bulaca.

Kalbimi açıyorum...
Yarıyorum adeta..
Aç aç.. Aaaaçç.. TIMMM..
Aaa.. Iıı. Eee.. Uuu.. Şeyy.. Köhö.. Köh- huuu..
Ay ay ay.. hemen namaza başlamalı..
Aortu aparmışlar, kabloları koparmışlar,
sevgiyi dökmüşler, kapakcıkları bükmüşler..
Zift, zifir, katran.. Uuu. ağzına kadar doluu..
Genlerimin demine komuşlaar... Len bunlar GDO'luu..
Kapatmalıyım.. kapatmalıyım...
.....................

Aman kapat kapat,
Elimi yaktı kapak..
PAT.

HUH,
ne güzel..
yöneticilerimiz idare ediyoor,
yazarlarımız yazıyoor,
düşünürlerimiz düşünüyoor..
Huh.. vallahi canım,
sıkılmağa bile üşeniyor

Dam üstünde un eler
Tombul tombul ak eller
Oturmuş börek bekler
Şişko şişko bebeler
........................................

Üşenen Adam
(Pasiflik Açılımı Düşüncesinin Kuluçka Döneminin Pasifizesi
Ve Ürpertisi Ve
Saçılımda Psişik Pişik Etkisi Üşentisinin Pastörizesi.)

 
Toplam blog
: 59
: 712
Kayıt tarihi
: 08.04.07
 
 

Acıkınca okurum.. Okudukça yazarım.. Susayınca dinlerim.. Dinledikçe susarım.. Okurum yazarım din..