Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '18

 
Kategori
Şiir
 

Açılmayan Sis

Açılmayan Sis
 

adını sen koy bu gidişin
ister cesaret de , ister tükeniş 
ister / bir anlık ayağa kalkan öfke 
ya da ölüm de/ evet ölüm
aklımı zorluyorum ben de
 
yeniden doğmuştum ellerinde
ölüyorum yeniden
ateşi körükleyen ben /dim/sebil/ dağıttım 
tükendi, başkaldırdı en sonunda soluğum
 
uzun kış geceleriydi seni beklemek
gün görmedi bu sevgi
istemem aklıma düşmesin bir daha ismi
 
sende unuttuğum/ hüküm geçiremediğim/ söz/ü söyledi dilim 
hayır/ da hayır varmış meğer/ geç anladım
 
en çok gece azıyor içimdeki ağrılar
ve gece yorgunu gözlerim
güneş yansımalarıyla alışmaya çalışıyor güne
mazide kal /uzağımda/yakına düşmesin sesin
içimdeki fırtına henüz dinmekte
 
bir öykünün sonuna geldim
ayrılığa geciken bir öykü
 
sonunda /en uzak kıyıya sürülüyor içindeki aşk
izi sürülmesin /gelmesin diye/ iki yakası bir araya
ve matemi tutulmuyor artık /hafifledi ağırlığı
indi perde / kapandı/ son sahne
nasıl olsa / oyun bitti bizim tarafımızda
yok ortak dilimiz /de / şarkımız / da
 
gül yetişmez/ harap bahçem/de
hem gülleri sevmiyorum eskisi gibi
papatyalar kalsın bana/ nasılsa yoktur mevsimleri
aramazlar öyle toprak zenginliğini/de
 
izi kalmasın diye 
kazıdığım yerlerden adını siliyorum önce
acılarıyla sabrımı sınıyorum
uzaktan gelen yolcuyum
çok yol katettim sayende
viranım/ yorgunum gözü karalığımdan
açılmayan sis(te) kaldı gülümseyen günlerimiz 
dağıtamam artık o sisi/dağılmaz
 
duymadan içimin acı çığlığını
ferah bir yola sürüyorum ayaklarımı
göçüp gitti son kırlangıçlar/ da 
yalnız zaman / ben gibi 
 
içimde /denizin gece fırtınası dindi/ yatıştı dalgaları
ağır uykusunda sevgi
açılınca üzerinde mezar çiçekleri / bitecek acıları
Tanrı şahidimdir/bu defa tutulacak yeminler
çürüyüp/ bir daha açılmayacak, kilidi kayıp /o hatıra defteri
 
18 Mayıs 2010
 
Hâdiye Kaptan 
 
c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....