Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Açım ben, of be açım

Açım ben, of be açım!
Sevgiliye muhtacım.
Yari ettim baştacım,
Dinmedi gitti sancım.

Açım ben, of be açım!
Sevilmeye muhtacım.
Düşünce baştan tacım,
Kalmadı bir amacım.

Açım ben, of be açım!
Yarsızlık sanki aşım.
Döküldü tel tel saçım,
Akar sel sel göz yaşım.

Açım ben, of be açım!
Yaşayan bir naaşım.
Hesapta acep kaçım?
Umudumdur maaşım.

Açım ben, of be açım!
Bilmem ki, kaçtır yaşım?
Yıllar mı yaş ağacım?
Ya yarsız yaşayışım?

Açım ben, of be açım!
Yetmez aşka kaşığım.
Hani benim ilacım?
Ah bir başka aşığım!..

BENOKYANUS
YÜCEL TERKANLIOĞLU

 
Toplam blog
: 71
: 458
Kayıt tarihi
: 27.12.08
 
 

1972 Yılı Aralık Ayının 17 nci gecesi Konya'da doğmuşum. İlk, orta ve lise dereceli öğrenimimi Konya..