Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Açım Ben

Hemde çok, öylesine ki
Sürekli hiç durmadan pençelerimi yalarım ben
Açım ben

Ciğercinin önündeki o kediden
Kasabın kapısındaki o köpekten
Daha beter, hemde misliyle
Açım ben

Azgınım ben
Tavuğunu kovalayan horozdan
Kısrağını arayan bir aygırdan
İneğini ahırda sıkıştıran azgın boğadan
Daha da azgınımdır ben

Masumum ben
Hem de çok masum
Kasasından çalan o veznedardan
Fabrikasını soyan bir bekçiden
Daha masumumdur ben

Ama çok iyi insanımdır
Hemde çok
Ağzımdan bal damlar benim
Koca tarla çiçeği yedikten sonra

Açım ben...

 
Toplam blog
: 39
: 393
Kayıt tarihi
: 19.01.12
 
 

Serbest ticaret ile iştigal ediyorum. Çeşitli sivil toplum örgütlerinde aktif görevlerde bulundum..