Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '15

 
Kategori
Blog
 

Acımadı Ki - Milliyet Blog yazarlarının buluştuğu kitap

Acımadı Ki - Milliyet Blog yazarlarının buluştuğu kitap
 

48 Milliyet blog yazarını buluşturan Acımadı ki...


Milliyet Blog yazarı arkadaşımız Yağmur zamanı – Sema Öztürk'ün girişimiyle başlatılan ve 48 blog yazarı arkadaşımızın yazılarının bulunduğu anı kitabı “ACIMADI Kİ” görücüye çıkıp D&R gibi pekçok kitabevindeki raflarda yerini almaya hazırlanıyor.

Baştan beri Sema ile görüş teatilerinde bulunduğum kitabımız İzmir kitap fuarında 24 ve 25 Nisan 2015’te İzmir Edebiyat Platformu standı salon 1A stand no: 604’te yerini alacak. Kitabımız için özellikle tüm İzmirli yazarlarımızı kitap fuarında görmek istiyoruz. Noktürn Yayınları’ndan çıkan kitabımızda kah neşeleneceğiniz kah hüzünleneceğiniz çocukluk anılarımız yer alıyor.

Diğer illerden ben dahil pek çok arkadaşımız da bu amaçla İzmir’de olacağız. Ben Feyzan Aksan ile 22 Nisan Çarşamba günü İzmir’de olacağım. Dilek Çınar, Nuray Saltık Ors, Bekir Gümüş, Murat Ertaş bildiğim gelecek olan yazarlarımız, Arif Öğütçü ise kesin değil.

Kitabımızın tanıtımı için İstanbul’da basın, televizyon ve radyolardaki arkadaşlarım vasıtasıyla gereken desteği vereceğim. Bu anlamda desteği olabilecek arkadaşlar var ise bizimle irtibata geçebilirler.

Sema arkadaşımızın ne kadar emek harcadığını sürekli iletişim halinde olduğum için biliyorum. Çarşamba ve Perşembe günleri İstanbul’da idi. Sözleşme imzalamak ve diğer detayları görüşmek için yayıncımıza birlikte gittik.

Başta Sema Öztürk olmak üzere emeği geçen, desteğini esirgemeyen tüm blog yazarı arkadaşlarıma ve İzmir kitap fuarına yetişmesi için azami gayret gösteren yayıncımız Harun Atak’a  teşekkür ediyorum.

Ayrıca kitabımızın tanıtım aşaması için bize randevu verip görüşen, yol gösteren ve destek sözü veren editörümüz Başak Temiztaş’a da yürekten teşekkürlerimizle…

19 Nisan 2015 İstanbul

NOT: Normal bir kitap yazısı olmadığını tespitleyip blogla ilgili önemli bir konu yansıttığını düşünüp kültür-sanattan çekip blog kategorisine aldım.

 

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..