Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '15

 
Kategori
Blog
 

Acımadı ki günleri!

Bizim Milliyet Blogun hanımları işin kolayını buldular!

Hanımlar genelde altın günü, sarma günü, kek günü buluşmaları yaparlar ama bizimkileri açmaz bu!

“Acımadı ki “ günleri yapıyorlar!

İl il, mahalle mahalle, kitapçı kitapçı toplanıyorlar!

Az daha ben de gidiyordum!

Her zaman demişimdir davet eden arkadaşlara;

“Ata erkil yetişmiş bir adamı ana erkil toplantılara çağırmayın. Karizmamı çizdirmeyin!”

İki kez bu hataya düştüm!

Toplantı boyunca gözlerim ötede beride!

Hanımlara yan bakan var mı diye gözlüyorum!

Tabi eve gelince dikkat çekiyor bu!

“Ne o, gözlerin velfecri okuyor?”

“Yoldan geçen arabaları saydım da!”

“İşin yok tabi!”

“Yok tabi!”

Kitabın ikinci baskısı olur mu bilmem!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..