Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Acının rengi yalnızlıkmış

Acının rengi yalnızlıkmış
 

NE BİR ADIM ÖTEDE NE BİR ADIM GERİDE HER AN AYNI YERİNDE.


Seversin seversin de bir türlü sevilemezsin şu ömürde

Çok şey m i istedin diye yinelendiğinde

Ne şan ne şöhret istemedimkine

İstersen süslü sözlerde söyleme

Gözlerinin ışıltısı da yeter sevgilim

Acımın rengine yalnızlık ekleme yeter

Belki de bu ömrüm senin gözlerinde biter

İstemem senin bana vereceklerini

İstemem altın kaplamalı hayatını

Sen benim gözlerime ışık sun gerisi bana bayat

Öylesine bir nefes sunkine ömrüme

Diyebileceğim söz artık ölsem da gam yemem olsun

Biz hayata eksiklerimizle ve fazlalıklarımızla yaşamaya geldik

Ne bir adım ötede ne bir adım geride

Bildiğim tek şey acının rengi  de bir yaşam işte delicesine

Sen benim gönlüme gizli bir ajan

Sen benim kaderime bir ferman

Aklıma derman kalbime sonsuz bir aşkı nakşeyle

Geriye kalan ben olayım senli düşlerde

Düş ülkeme sığındırdım seni ölesiye.

Sevgili kalbini aç bana sarılayım gönül dergahına

Acımın faturalarını keseyim can kenarında

Uçurum olsun gözlerin ölümüme

Yokluğum toprağım olsun

Yağmur gibi yağsın üzerime.

 ...

HACER TEKE

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..