Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '19

 
Kategori
Deneme
 

Acısı, Tatlısı, Hayırlısı

Acısıyla, tatlısıyla, hayırlısıyla…

İnsanların çoğunun kabul ettiği yaşam formatı bu. Acı da olsun mutluluk da ama hayırlısı olsun.

Hayırlısını bilemem ama acı herhalde biber acısı değil, gencecik çocuğun ölüyor icabında ve hala “Acısıyla, tatlısıyla, hayırlısıyla…”

Bu bir kabul “ne yapalım keşke olmasa ama oluyor işte” değil. Böyle demiyorlar “acısıyla tatlısıyla kabul”

Tanrı’ya kadere falan da bağladın mı tamam… Sanki Allah’ın işi gücü yok bize acı çektirmeye çalışıyor!

Hayat bu olaylar istemediğin gibi gelişebilir, zorluklar olur “hayırlısı” dersin. Hepsinin nedeni olan istese meydana gelmeyecek bir sürü acı olaylar yaşıyor hala “hayırlısı” diyor. Daha da kötüsü bunları hayatın bir çeşnisi olarak görüyor.

 Bu garip çoğunlukla(insanların en az %70’i)akrabalığım yok, amcamın oğlu ya da teyzemin kızı değiller. Olamaz da zaten, teslimiyetçi düşünceyi reddediyorum, acıya şükredilir mi ya!

Burnum kanasa itiraz ederim çünkü bu şeylerin bize Allah tarafından verildiğine inanmıyorum! Kendi hatamsa kendimi döverim, başkasının hatasıysa başkasını, asla boynumu büküp oturmam, hayatımı yazarken acı olayları siyah kalemle yazıyorum, adamlar acı çekmekten mutlu ya böyle bir olay olamaz!

Acı tatlı günlerimiz diyorlar, beni deli ediyorlar!

Ben acının anısını bile kabul etmem, albümümün o sayfalarını yırtar çöpe atarım! İşte bunlar böyle olduğu için başımız dertten kurtulmuyor.

Etkilenmemeye çalışıyorum, hepsinden uzaklaşıyorum?

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..