Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

29 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Acıtamazsın

Acıtamazsın
 

alıntıdır


Birbirini a dan z ye tanımaktan yorulmuş, bezgin-bıkkın-yılgın suratlar. Hep yük, hiç yük... Sebepli ya da sebepsiz bunalımların yol açtığı boşluk doldurma çabaları. Acıtmaya yönelik sevgilerin üzerine tekme savurmak istiyorum su yüzüne çıkmamış küfürlerimle.

Acıtmak isterler, mutluluğunla-mutsuzluğunla. Acıtmak dibine kadar yetersizliklerinle, yetmezlerine çomak sokulur arı kovanına yapıldığı gibi. Canın yanar can yakarsın can acısıyla. Elden gelen düğün bayram olur, canını yakan eğer sendense. Bilirsin hangi yürekten nasıl bir rüzgar eser yine de...

Acıtamazsın beni, acıların sınırlarını çok önceden aştım. Günlük tuttum vicdan muhasebelerimi, hesaplar aynı gecelerde kapandı. Bitmese de alacak verecek dürdüm defterlerimi. Ne resim önemli şimdi ne de anılar. Ne bir laf kalmış söylenmemiş ne de ertelenmiş duyulmamışlar. İlişkinin şekli ne olursa olsun, ne eteğimde taş saklarım ne de dilimde bakla. Ne sinsilikle yaklaşırım ne de sahtekarlıkla. Ya hep ya hiçtir insan olmak insanın gözlerinde.

Acıtamazsın. Şevkatim, şevkatsizliklerin içinde eridi bitti. Çok yıllar önceden görmeye başladım insanların yüreklerini. Kullanılmaya hazır sevgiler açtı en çok da gözlerimi. Bitmeyen bir sömürü, rest kartında insana duyulan sevgi.

Tüm utançlarımı, utanmadan serdim güneşe kimseden saklamadan. Saydamdım bu yüzden saydamlıklardan yanaydım. Sinsi saklamalar bu yüzden hala üzer canımı. Kör gözlerin içine içine baktım korkmadan. Hep yıldırma çabaları, hep ego tatminlerinde tükendi acılarım. Bu yüzden de acıtamazsın, acılarım da acıtmaz oldu sanki...

Üç maymunu kiminle istersen onunla oyna, ben bu oyunda yokum. Açık hesap vermem kimseye, sevgisinden vaz geçemesem bile. Ne ana-baba, ne evlat-kardeş, ne amca-dayı, ne karı-koca ne de dost-arkadaş, ... Göre-göre bile bile değerlidir herkes, değeri ölçüsünde. Sevgim terazilerde tartılmadan şekillenir sadece sevmek üzerine. Kötüye iyi, karaya beyaz katamazsın kendini aklamaya çalıştığın da... Bir gram aklı olana, akıl da adalet de aynı yol üzerinde.

Acıtamazsın, acıtacakları çok önceden görüyor gözlerim. Ben bunu demiştim diyerek haklı olmaktan nefret ediyorum ama ben bunu bir kaç yıl önce demiştim. Kişi kendinden sorumlu, en sevdiğini bile savunamıyor haksızlığı karşısında. Salt sevgi, katıksız sevgi hep var. İnancımı bu yüzden hiç kaybetmedim bütün kaybettiklerim yanında. Yaradan bile saklamıyor hiç bir şeyi. Korkudan-mecburiyetten değil, sevgiden yapılan makbul gözünde.

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..