Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Acıyan ve kanayan başkaydı

Acıyan ve kanayan başkaydı
 

Anne omzuna başımı koyup ağlamak istiyorum.İçimdeki ateşi hissettin mi? Anne yüreğimin cayır cayır kor gibi yandığını hissettin mi?

Baba gözlerimdeki hüznü, boğazımdaki düğümü hissettin mi? Aşkı şiirlerde anlatan, aşkın bestesini yaptıran sen değimliydin. Hissedemedin mi?

Baktığım her yerde varsın. Bakıp da göremediklerim umurumda bile değil.

Gerçekte olmasan da baktığım her yerde varsın görüyorum.

Ayrılık dönüşü bir bir anılar gözümde belirdi. Varlığını hissettiğim, hissettirdiğin her yerden geçtik. Rüya gibi hatta kabus. İçimde yanan ateş kor oldu yaktı kavurdu. Sonra biraz yürüdüm. Beynimin içini yiyip bitiren histen kurtulurum diye düşündüm. Ertesi gün hayatımda olsaydın çok kızardın biliyorum. O saat de ne yürümesi diye. Merak etme yanımda annem ve babam vardı. Bir de sen …

O saat de yalnız yürümem kızarsın biliyorum. Kendimi kaptırmış hızla yürüyordum ta ki babam yavaş gitmemi bana yetişemediklerini söyleyene kadar. Nefes nefese kalmışlardı. Kendimi öyle kaptırmışım ki düşündükçe hırslanıyor, hırslandıkça da hızla yürüyordum.

Biraz onlarla ilgilenirsem aklımı yiyen düşüncelerden uzaklaşırım diye düşündüm. Sence yapabildim mi ? Babamı dinliyorum kurduğu her cümlede söylediği her kelimede sana akıyorum. Babamın bir ara “ Ayağında terlik var dikkat et can kırıkları yağına gelmesin” dediğini hatırlıyorum. Annemin ayağına ne oldu demesiyle anladım. Ayağımda bir sıcaklık hissetmiştim ama bakmamıştım. Senin düşüncen beni öylesine sarmış olacak ki sıcaklığın kanın sıcaklığı olduğunu anlamamıştım. Merak etme babam pansuman yaptırdı. Sardılar acı hissetmedim bile yüreğimi saran acı daha ağır geliyordu. En sevdiğim pantolonun paçasında kan lekesi var. Ayağım kanamadı ki, acımadı ki…

Acıyan ve kanayan başkaydı…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..