Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '07

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Acıyorum sana dünya kardeş

Acıyorum sana dünya kardeş
 

Merhaba dünya kardeş nasılsın biliyorum moralin bozuk seni çok üzdüler bu dünya canım koskocaman dünya buna birşey olmaz dediler... Üerinde yaşıyoruz yıllardır üç milyar yıldır halini vaktini soran yok simdi küresel ısınma diyorlar seni suçluyorlar, denizlerini kirlettiler, ormanlarını yaktık, üzerinde savaşlar yaptık hiç kızmadınmı?

ben olsam dayanamazdım durun ne yapıyorsunuz derdim ama sen her zamanki mütevaziliğini korudun bravo... asırlar geçti, yıllar geçti nesiller çoğaldı, insanlar bozuldu kırdılar, vurdular, dövdüler, kan akıttılar sonrada ah yalan dünya ah sen değil misin beni bu hale getiren yalansın dünya dediler...

dünya kardeş sen yalancımısın? ben küçükken babam senden bahsederken yalan dünya derdi, babaannem bile, sonra ben büyüdüm kusura bakma bende ailemin yalancısıyım bende dedim ama sen bana kızma olur mu? çocuklar ailesinden ne görüyorlarsa onu yapıyorlar... ama büyüdükçe anladımki yalancı olan sen değilsin sana yalancı diyenler üzerinde yaşayıpta sana saygı göstermeyenler...

bilimadamları araştırma yapıyorlar yıllardır en sonunda marsta hayat bulmuşlar yani seni mahvettiler şimdi sıra marsta... insanlar ne garip değil mi dünya kardeş'kardeşçe yaşamadılar, sevmeyi saygı göstermeyi öğrenemediler hep ayrım yaptılar sen şusun sen busun diye oysa sen bizleri ayırt etmeden milyar yıldır taşıdın halada bizim kahrımızı çekiyorsun... biliyor musun çok üzülüyorum sana... seni hep yuvrlak kutuplara doğru hafif basık ortasından ekvator çizgisi geçer diye öğrettiler oysa bizlere öğretecek en önemli şeyleri unuttular şimdi seni suçluyorlar... bencede haksızlık...

 
Toplam blog
: 24
: 1028
Kayıt tarihi
: 20.09.06
 
 

1984 Ankara doğumluyum. Gazi üniversitesi matbaa bölümünde okurken evlendim. Okulu bıraktım, eşimin ..