Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Acun, yarışmacıları nasıl seçiyor?

Acun, yarışmacıları nasıl seçiyor?
 

Acun ILICALI, 'Var mısın Yok musun' isimli programın yapımcısı ve sunucusu...


Bu yazımda son günlerde gündeme oturan yarışma programı Var mısın Yok musun’ u konu alma gereği duydum. Oldukça büyük bir kitle tarafından izlenen yarışma, gayet keyifli ve bir o kadar da heyecanlı geçiyor. Yapımcılığının ve sunumunun Acun ILICALI tarafından yapıldığı program hakkında, ertesi gün halk arasında konuşulması benim dikkatimi çekti. Ve izlemeye başladım.

Yarışmanın sistematiği oldukça mantıklı. ‘Hamdi Bey’ tarafından yapılan teklifler bazen coşturuyor, bazen heyecanlandırıyor.

Benim merak ettiğim konu şu: ‘Acun Bey, yarışmacıları nasıl seçiyor?’

Acun ILICALI, web sitesinden başvuru formunu dolduranları, hangi yöntemle seçiyor? Sanki bir ‘gayri yasal’ durum varmış gibi bir çıkış yapmış olabilirim. Ama asıl sorum bununla ilgili değil.

Yarışmaya başvuru formunda normal bir özgeçmişte istenebilecek bilgiler talep ediliyor. Biraz fazla ayrıntı olduğu doğru, ancak bu gayet normal. Benim bu konuyla ilgili merak ettiğim iki husus var. Birincisi; bu kadar enteresan hikâyeli yarışmacıları özellikle mi seçiyor? Yani her yarışmacı da farklı bir hikâye çıkıyor. Bunlar muhtemelen doğrudur. Yani ‘yalan hikâyeler’ demeyeceğim. Ancak seçme yöntemini merak ettim. Başvurduktan sonraki adımları bilmiyorum.

İkinci merak konum ise, kızlar nasıl seçiliyor? Umarım ‘kızlar’ dememe kızan olmaz. Bayan yarışmacılar, kasten mi güzel seçiliyor? Yani yarışmaya başvuran her kızın, güzel olması beklenemez. Acaba şimdiye kadar hiç çirkin kız başvurmadı mı? Yani sanki ‘Miss Turkey’ yarışmasından çıkıp, yarışmaya gelmişler gibi…

Umarım merak konularım yanlış anlaşılmamıştır. Acun Beyi, yapımcılığını üstlendiği diğer programlardan da takip ediyordum. Kaliteli sunucu olduğu kadar, kaliteli bir yapımcı da…

Başka bir makalemde görüşmek dileğiyle…

 
Toplam blog
: 89
: 3439
Kayıt tarihi
: 10.11.07
 
 

Tesekkurler ..