Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '09

 
Kategori
Magazin
 

Acun Ilıcalı, Cem Yılmaz programını yeniden yayınlamalı

Acun Ilıcalı, Cem Yılmaz programını yeniden yayınlamalı
 

Sevgili Metin Özkaya dostumuzun, “<ı>Var mısın Yok musun?” adlı popüler yarışma programının yarışmacısı olduğu dönemlerde, mümkün olduğunca programı takip etmeye çalışıyordum. Metin Bey, nihayet kutu açtırma pozisyonuna geçip yarışmayı tamamladı ve ben de “<ı>Var mısın Yok musun?” izleyiciliğimden istifa ettim.


Aylak geçirdiğim nadir ev akşamlarında, kanaldan kanala şahin uçururken, bazen Acun Ilıcalı’ya rast geliyor, ya hiç durmadan transit geçiyor ya da kısa molalar veriyordum hanelerinde. Samimiyetimle söylüyorum, Metin Özkaya’nın yarıştığı program, benim bu yarışmayı başından sonuna dek takip ettiğim son program oldu.


Bu arada sevgili Ilıcalı, dünya ve ülke gündeminde pek bir meşhur olan isimleri programına yarışmacı olarak almasıyla adından daha bir söz ettirir oldu son zamanlarda. Paris Hilton, Cristina Aguilera ve Adriana Lima’lı yarışmaları ucundan kıyısından takip ettim ama baştan sona izleyecek zevki vermedi, ne yalan söyleyeyim. Fatih Terim’li programı hatırlıyorum mesela transit geçmiştim. Ama ya dün gece...


Dün gece, son zamanlarda en çok zevk alarak ve gülerek takip ettiğim bir şova dönüştü “<ı>Var mısın Yok musun?”. Sevgili Cem Yılmaz, bence tüm ülkeye ve kamuoyuna, kendisinin oyunculuğundaki erişilmesi güç kalite ve kalibre farkını iliklerine kadar hissettirdi. Hele bir ara, pek o tip hareketlerine alışık olmadığımız, genelde ölçülü ve ciddi mizacıyla tanıdığımız Acun Ilcalı’nın dahi yerlerde emekleyerek gülme krizine girdiği bölüm vardı ki ben de kendi evimde aynen o vaziyetteydim.


Kim ne derse desin, Cem Yılmaz, bu ülkede, kendi segmentinin bir numarasıdır. Vesselam. İşi fazla bel atına indirmeden, Türkçe ile bu derecede ustalıkla oynayabilen ve sadece konuşarak ve mimikleriyle insanları eğlendirebilen kaç oyuncu vardır? Küfür ederek, argonun kralını yaparak ve sürekli belden aşağı dizden yukarı çalışarak komedi ve mizah yaptığını sananlara, dün akşamki Cem Yılmaz şovu, yüksek lisans-doktora dersi niteliğindeydi bana göre.


Sevgili Acun Ilıcalı, dün akşam yayınlanan ve Cem Yılmaz’ın yarışmacı-konuk olduğu programı, mutlaka ve mutlaka tekrar yayınlamalıdır. Şahsen ben başından sonuna izlemeye hazırım ve seyretmeyenler için de bu büyük bir şans olacaktır.


Küfretmeden, sataşmadan, bulaşmadan çağdaş mizah nasıl yapılır dersinin sınav soruları, tüm ayrıntılı cevaplarıyla bu programda çünkü.


Yazarın notu: Yazımın üzerinden üç gün geçti ve 19/02/2009 gecesinde, program tekrar yayına verildi. Bu konuda benim bir katkım olmuş mudur bilemem ama Sayın Ilıcalı'ya ve kanal yönetimine teşekkür etmem, her şartta gerekli. A.S.


@İki sene önce bugün "Fransa'da Rayların Üzerinde Öpüşmek Yasaktır": http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=26374



@Yazı fotoğrafı www.milliyet.com.tr adlı siteden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..