Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Acziyetin Fotoğrafı

Acziyetin Fotoğrafı
 

Salih ARIKAN


Yazılarımda belirttiğim gibi masa sandalye işgaline itiraz ettim dövüldüm ve mahkemeye verildim. Yalancı şahitlerle mahkemeyi kaybettim.

Kazandığım bir şey var. Benim kararlılığım sayesinde yolun ortasına rastgele masa sandalye koyamıyorlar. Her koyduklarında konak belediyesine şikâyet ediyorum. Konak belediyesi yazıyla işgaliyeyi kabul ediyor. Ama işgaliye verdiği için kaldırımıyor. Ama yayılamıyor. Müşterileri eskiden yayılır yolu kapatırdı. Şimdi rahat edemiyor. Ben gelip geçerken laf atıyor dalga geçiyor. Ben de gülüp geçiyorum.

Cuma günü ben geçerken hey hey vahşi batıdan geliyorlar diyor. Ben de gülüp geçiyorum.Bu acziyetin fotoğrafıdır bu fotoğrafı sergilemeye devam edecekler.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..