Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ada etrafında dönünüz...

Ada etrafında dönünüz...
 

Her gün aynı kadın ayağıma basıyor... İnatla özür dilemiyor benden. Suratı hep asık... Nedenini bilmiyorum, o kadını tanımıyorum ama nefret ediyorum ondan. Neden basıyorsun ayağıma diyeceğim geliyor... Sonra bırak kızım ya bassın diyorum. Toplumca bir yerlerimize basılmaya alışmışmıyız ne...

Her sabah aynı çukurda savruluyor bindiğim araç... Kocaman bir çukur var geldiğim yolda; belediye, insanlar o çukurla yaşamaya alışmış diye kapatmıyor onu... İnsanlar daha sonra yanlış yoldan mı gidiyorum acaba endişesine kapılmasın diye...

Her gün gördüğüm aynı yüzler. Her sabah günaydın diyor bana aynı kişiler, çoğuna ben de günaydın diyorum, bazense işime gelmiyor boşver diyorum...

İnsanların toplu taşıma araçlarında yüksek sesle konuşmaları ve sürekli aynı şekilde konuşmalarını dinlemeyi sevmiyorum, bıktım cırtlak kadın seslerinin yaptığı dedikodulardan ve erkelerin minibüslerde azizim dün de bu oldu muhabbetlerinden...

O arkada elinde tesbih tak tak tak çeken ve kafasında beyaz bir şey olan adam, sana sesleniyorum senden de bıktım. Senin minibüste tesbih çekmen beni rahatsız ediyor.. Evde yapsana şunu!

Mp3 çalarımı takıyorum kulaklarıma sonra, bu seslerden uzaklaşmak için... Duymuyorum hiçbirini, gözlerimi de kapatıyorum, huzurluyum. Yanımdaki kadın huzurumu dürtüklüyor, sesini bana duyuramayınca. Evladım sesini biraz kısarmısın şunun diyor... Onca gürültü arasında benim mp3 çalarımdan çıkan sinek vızıltısından rahatsız olmayı başarmış... Tebrik ediyor kendisini, müziğin sesini kısıyor ve lanet ediyorum ona.

Kahvaltım bile çok fazla değişmiyor, bazen aynı şeyleri yemekten bile bıktığım oluyor... Simit bayat amca neden midemi ağrıtıyor bu? Boşver karnını doyur, ne yersen ye, sonuçta amaç karnını doyurmak , nasılsa herkes ve her şey gibi yediklerinden de terk edecek seni... Kahvaltını ister poğaçayla yap, ister açıkbüfe bir süre sonra tekrar acıkacaksın...

Her şeye verilecek bir cevap var... Sonuçta döndüğümüz hep aynı yer...

Aklımın ipinin ucunu kaçırdım, tutana kadar sorularıma cevap arayacağım sanırım...

FERDİ İÇİN:

http://biryardimeli.bz.tc/

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..