Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ada'ya selam salmalı...

Ada'ya selam salmalı...
 

Kendimden öyle uzaklaşmışım ki ancak toparlanabildim.

Herkesin, hatta atanmadan önce benim bile, toz pembe gördüğümüz şu memurluk denen konum hiç te yaramadı bana.

Bugün farkettim de hiç mutlu değilmişim.

Maaşım 2 katına çıktı, çıktığı gibi de elimden gidiyor.

Tek karım "garantim var" diyebilmem ve yalnızlığım..

Özlemişim, sizinle doya doya gülmeyi...

Bugün geçmişten bir sayfa yaşadım doğum günüyle..

İyiki doğdun pıtırcık..

İyiki varsın ve hepiniz iyiki de hayatıma girmişsiniz...

Yazmalıydım...

Saklayamadım ben mutsuzluğumu, iyiki de sizinle paylaşmışım..

Sizi çok seviyorum ftr ekibi...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..