Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '17

 
Kategori
Güncel
 

ADALET İSTEMEK ONURDUR

ADALET İSTEMEK ONURDUR
 

“Bir gün gelir

Sen de adalete gereksinim duyarsın ”

                                                   (Atasözü)

Sözlerim özellikle Sayın Bahçeliye

Sahi ya Sayın Bahçeli neden CHP’nin

“Adalet Yürüyüşü”ne taktı kafayı

Anlayamıyorum bir türlü

Düşünüyorum

Düşünüyorum

Düşünüyorum

Düşünüp kalıyorum öylece

Sayın Bahçeli’yle ortak noktalarımız var

Ülkücü hareketin başından beri varız ikimiz de

CKMP gençlik kollarında çalıştım ben

MHP adının koyulduğu Adana kongresinde bulundum

Ülkü Ocakları Başkanlığım var

Rahmetli Türkeş’i çok severdim

Onun hatırı derindir bende

MHP’ye ümit bağlayışım ondandır

9 IŞIK çözümdür Türk’e dedim yıllarca

Gel gelelim ki

9 IŞIK yer etmedi Türk’ün gönlünde

Anlatılamadı 9IŞIK bir türlü Türk’e

Bilinir ki anlatılamayan en güzel düşünce

Değer bulmaz karşındakinde

Üzgünüm ki

Bunun vebalini yaşıyoruz ülke olarak birlikte

Ülkü, ülkü birliği getirir yayılırsa ülkede

Barış doğar önce ülkede sonra yayılır dışarıya

Mutlu Türkiye karşılar her insanı

Doğaldır ki mutlu eder o olgu insanı

Kimi mutlu etmez ki

Teknikte teknolojide bilimde ekonomide

Kültürde sosyalleşmede ilerlemiş ülke

Devlet bey bunları önerecekken kalkıyor

Adalet arayıcılarını “Vatan haini” olarak görüyor

Bu yaklaşım yanlış canlarım

Bir matematikçinin yapacağı iş damgalamak olamaz

O doğru ya da yanlış olarak göstererek işini görür

Matematik şahit bilimdir şahitliği asla yadsınamazdır

Ben Devlet beyden bunu beklerim karalama beklemem

Şu bir gerçek ki adalet istemek asla ihanet değildir

Adalet istemek en büyük onurdur

Adalet isteyenin yanında olmak ondan da büyük onurdur

Sözlerimi Efesli Babanın oğluna öğüdüyle bağlayayım

“Oğlum birisine kızabilirsin

Hatta onu idam etmek isteyebilirsin

Ama ne olur onu bir kez olsun dinle”

Sözlerim Bahçeliye canlarım

...

Gelin canlarım adalet de adalet diyen olalım

Adaletin olmadığı yere zindan olarak bakalım

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..