Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

18 Eylül '08

 
Kategori
Siyaset
 

Adalet mi arıyoruz, intikam mı alıyoruz?

Adalet mi arıyoruz, intikam mı alıyoruz?
 

Deniz Kuvvetleri Komutanisiniz. 4-5 milyarlik bir ihalede soz sahibisiniz. Alacaginiz arac, gerec, silah sisteminin Turkiye'de ki temsilcileri boyle bir ihalede yuzde yirmilere varan paralar kazanir. Hem de kanunlara uygun. Elini, kolunu oynatmadan "he..." desen aracilar milyonlarca dolari gotururlar... Sonrasi? Tarih olur...

Sen butun bunlari birak; iki apartman dairesi, uc porselan takim, bir telefon faturasi, kosk harcamasi, seker-cikolata giderleri gibi uyduruk, kaydirik seylerden hapis yat!...

Rutbelerini de elinden alsinlar...?

"Adalet yerini bulmus!.." mu dediniz? vallahi benim aklim yatmadi...

Bu isin arakasinda adaletin uvey kardesi "intikam" olmasin?

***

Beni esine dostuna hava atmak icin kelepceleyen gorevliyi sikayet ettim. Gorevden aldilar.

Arkadaslari da benim oglani tutukladilar... Otuz gun iceride yatti...

Adaleti unuttuk, intikam icin elimizden geleni ardimiza birakmadik...

Yarin, sonra Ekimde, sonra Aralikta mahkemelerimiz var!...

Adalet degil, -hala- intikam icin kosturuyorum...

***

Eski Jandarma Genel Komutani. Yuksek tansiyonu ve seker hastaligi var. O ve baska orgeneral arkadasini mapushaneye tikmisiz!... Disarida olsalar, ordularina emirler verip, meydan savaslari mi yoneteceklerdi? Altmisbeser kusur yaslarinda, iki ihtiyar?

Insanligi, sevgiyi, gecmislerine saygiyi, yaslarini, hastaliklarini unuttuk!...

***

Ihtiyarin birinin merdivenlerden inerken basi donmus, dusmus.

Kafasini kirmis!...

Hastahanede yogun bakima almisiz...

"Adalet yerini buldu!..." mu dediniz?

Bir dakika lutfen!

Bu isin icerisinde de Intikam olmasin?

***

Size aci cektirenlere, "intikam" alarak aci cektirtebiliyorsunuz.

Sonucta, herkes cektigi acilarla kaliyor.

Duzelen birseyler olmadigindan, "adalet" yerini bulmuyor...

Gun gelecek; bu ihtiyar askerlere sempati duyan taraf-taraflar, digerlerine aci verecekler!

***

Hayir!...

Hayir!...

Yeter artik "intikam" yeminleri etmeye!...

Biz adalet istiyoruz!....

***

Benim; yarin, ekimde, araliktaki mahkemelerim "adaleti" getirirse, belki benim nefret duygularim dinmeyecek!...

Ama; gelecekte ABD'ye gelecek Turk Subaylari ve aileleri benim cektigim sikintilari cekmeyecekler...

***

Intikam duygularini bir kenara birakip, adalete ulasabilir isek;

Gelecegin Emekli general, basbakan, bakan, cumhurbaskani, savci, hakim, burokrat, sade vatandaslarina guven icerisinde bir gelecek sunabilecegiz!...

Yoksa;

Vay halimize!

Vay halinize!...



 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..