Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '19

 
Kategori
Hukuk
 

Adalet Neden Sağlanamıyor?

Bize en çok lazım olan şey. Biliyor musunuz bu gerçekleşse dünya cennet olur. Adaletle istediğimiz nedir, hak yerini bulsun. Çok mu zor, galiba!

Zorluk iki tarafın da adaletini sağlamakta ama iş buna kalsa belki yine de olur. İşin kötü yanı; adaletle uğraşanlar adaleti sağlayamadıklarını düşünmüyorlar. Hani her şeyden şikayet eden halkın belki de tek haklı olduğu konu bu.

Ben hukuk adamı olsam görevimi yapamadığım için rahatsız olurdum. Adalette tolerans olmaz, kişi yaptığının karşılığını görmelidir, canımı acıttı kanımı döktü sen benim kanımdan çalıyorsun!

Suçlu insanları topluma kazandırmak kadar yanlış bir düşünce olamaz, hapishane okul değil cami değil; cezasını çeksin sonra ne yaparsan yap.

Suçluyu hapse atmak için bir kanun varsa dışarı çıkarmak için on kanun var. Açıklanınca gerçekten ceza. Çekmeye gelince; kravatı düzgün, ilk defa suç işlemiş, iyi hal, siyasi af, yaşı genç, pişman, adli kontrol, mevzuat… Ortada ceza falan kalmıyor, hatta suçlu alacaklı bile oluyor.

Yapanın yanına kaldığı çok açık… Size karşı adaleti gerektiren olayı kötü kader olarak kabul edin, karşılığı yok çünkü siz ölüp gidiyorsunuz ötekine bir şey olmuyor! Beni en çok rahatsız eden konu bu. Öyle ki terslik yapan el kadar çocuğa bile abi diyorum; çünkü bir şey olsa adalet de yok ölürsem toprak olacağım kalırsam kahrolacağım! Bunu bildiğim için beladan uzak duruyorum, size de tavsiye ederim!

Suçlular da şikayet ediyorlar mıdır acaba vur öldür on on beş sene ballı kaymak. Ha suçlular şunu söyleyebilirler “Adaletsiz düzen yüzünden” Adaletsizlik adaletsizliği doğuruyor. Ülkedeki adaletsizliği vurgulamadıkları için hukuk insanlarına saygı duymuyorum! 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..