Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Adalet öldü!!!

Adalet öldü!!!
 

Aslında tüm kelimelerin anlamını yitirdiği bir gündeyiz...

Başımız sağolsun;

ADALET ÖLDÜ!!!!

Yazmaya, konuşmaya korkar olduk, bari düşünme yeteneğimizi kaybetmeyelim...

Öyle bir hale geldik ki adalet mülkün temeli değil zalimin oyuncağı oldu...

Ne denebilir ki onca onurlu önderimizin hayatlarının karartıldığını izlerken?

Onca suçlu dışarıda dolaşırken?

Ne söylenir bilmiyorum..

Ama susamıyorum da...

Kelimeler boğazımda düğümlenirken susamıyorum...

Derdimiz ortada, şimdilik elimizden bir şey gelmiyor ama şunu söyleyebilirim;

Zalimin değil mazlumun yanındayız ve eğer zalimden kurtulup aydınlığa ulaşmak için elimden gelen bir şey olursa yapmaktan geri kalmayacağız...

Şimdilik duruyoruz ama zamanı geldiğinde harekete geçeceğiz...

Tarafımız belli olsun yeter....

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..