Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '17

 
Kategori
Güncel
 

Adalet sen kısır mısın!

Adalet sen kısır mısın!
 

Adalet yerini bulmuyor adalet çocuklar için değil ... ... ... .... için bir yolunu buluyor..


Geçenlerde Ayşe Arman'ın yazısında ''duhul'' kelimesi dikkatimi çekti. Duymuştum dersem yalan ilk kez duyuyordum keşke ne o yazıyı okusaydım ne de bu kelimenin anlamını öğrenseydim.

Cinsel istismar suçları duhula göre karara bağlanıyormuş.

İzmir Menderes'te okul müdürü tarafından tacize uğrayan çocukların durumunun benzeri Van'ın Edremit ilçesinde yaşanmış.

9-10 Yaşlarında kız çocuğu külotlu çorabı dizlerine kadar inmiş bir halde okul içerisinde koşarak kaçıyormuş.

Tacizci : 20 Yıllık öğretmen

Yer : Okul

Okul müdürü : Kamera kayıtları yok diyor, kamera çalışmıyor diyor. Okulunda olup bitenden haberi yok ya da koruma kollama yapıyor.

20 yıllık öğretmen kız öğrencileri ders bittikten sonra etüd için topluyor. Kızların çoraplarını indiriyor ve kucağına oturtarak taciz ediyor !

Şikayetçi olan aile sayısı 2 ye düşüyor.

Sonuç : Öğretmen tahliye ediliyor

Okul : Olayı kapıyor

Adalet, YARGI  : DUHUL ! Duhul olmadığı için basit cinsel saldırı diyor! Öğretmen serbest bırakılıyor.

Mahkeme kayıt : Okul koridorunda  külotlu çorabi yarıya inmiş halde koşan 9-10 yaşlarındaki kız çocuğu kayıtlara geçiyor.

Yargının açıklamaları ortada, diyanetin fetvaları ortada

Ve şimdi hazırlanan yeni yasa taslağı ya da gece yarısı geçirilmiştir.

DUHUL yoksa basit cinsel saldırı var !!!

Gidin beşiktekinden erişkine kadar duhulsuz saldırın mı diyorlar !

Merak ediyorum ne zamandır cinsel fantazilere çocuklar kondu.

Biliyor musunuz! Biliyor musun ey yasaları hazırlayanlar!

Hani bir bebek vardı hangisi dersiniz ..dersiniz dersiniz... hangisini söyleyim ki !

O bebekin cinsel saldırı sonrası muayene esnasında ağzından hala anne sütü geliyormuş !

Süt kokuyormuş!

Ben anlamıyorum, anlayamıyorum yargı.. yasa.. adalet .. duyarsız.. sessiz kalanlar !

Ne oldu size !

Suçlusunuz !

Bebeklerin, çocukların geleceğinde, bedeninde, ruhlarında, acılarında ... kanlı, suçlu elleriniz var !

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..