Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '13

 
Kategori
Siyaset
 

Adalet ve Kalkınma Partisi uğurlanıyor mu?

Adalet ve Kalkınma Partisi uğurlanıyor mu?
 

Oldum olası nankör insanları sevmemişimdir.

Sevmem de..

Karşılık beklemeksizin iyilik yaptığınız kişilerden zaman sonrasında öyle bir sözlerle karşılaşabiliyorsunuz ki keşkelerle tepinip durmaya başlıyorsunuz daha sonra..

Bugünlerde siyaset içinde yaşanan nankörlüklere de tahammül edememeye başladım..

Gençleri alkolden uzak tutmak adına yapılması düşünülen alkol yasa düzenlemelerine sonuna kadar destek verenlerdenim. Zira oy devşirmek uğruna girişim yapılıyorsa sandıkta görülecektir diye düşünuyorum..

Bi dönem Devlet Tiyatrolarında yardımcı oyuncu olarak oynarken sezonun son oyununda senaryo dışında bazı bölümlerinde replik değiştirerek oynardık. Zira hem oyunun hem de sezonun son perdesi olduğu için rahat hareket ediyorduk.. Oyunu bozmadan ilave sözleri (replik) sıkıştırıveriyorduk.

Adalet ve Kalkınma Partisi de siyasetin son perdesine gelmiş gibi hareket ettiği görülüyor..

Grup toplantısında "Bir din doğruyu emrediyorsa 'bunu din emrediyor' diye karşısında mı duracaksınız. 2 ayyaşın yaptığı yasa muteber oluyor da dinin emrettiği yasayı neden reddediyorsunuz"  şeklinde konuşma bana tiyatro oyunumuzdaki son gala gecesini hatırlattı..

Sanki, gider ayak 'sıkıştırıvereyim' dercesine tutum içinde girmiş gibi bi hal seziyorum

Ayyaş benzetmesi Cumhuriyetimizi kuranlar kast ediliyorsa durumu daha da vahim görüyorum..

Cumhuriyet'in nimetlerinden sonuna kadar yararlanın, sonra da nankörlük edercesine Cumhuriyet'i kuranlara dil uzatın..

Allahtan reva mı?

Ben size bi şey söyleyeyim mi sevgili okurlar.

Adalet ve Kalkınma Partisi gidici.. gidici..

Seçmen başta Reyhanlı olayı olmak üzere İmralı ve Suriye konularında çok hassas davranarak önümüzdeki seçimlerde Adalet ve Kalkınma Partisi'ni uğurlayacaktır diye düşünuyorum..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..