Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '17

 
Kategori
Siyaset
 

Adalet

Adalet
 

Önce Güneş ardından bebek daha sonra emzik resmini çizdikten sonra balon ödülünü vermek için renk tercihini sorduğum Tuanna isimli iki yaşındaki kız çocuğu pembe yanıtını verdikten sonra mağazamın kapısından dışarıya çıkarak yan köşede asıllı duran balonlardan çocuğun renk algısını sınamak için özellikle turuncu renk balonu elime alarak mağazama geri döndüm ve "işte sana pembe renk balon Tuanna" diyerek turuncu balonu eline vermekteyken "hayır o turuncu ben pembe istemiştim!" demez mi..

Yazmıştım. İki-üç hafta önce de birbuçuk yaşındaki bir kız çocuğu üstüne basa basa turuncu renk balon istediğinden söz etmiştim..

Bu ikinci vakıa!

Siz siyasiler adalet konusunda istediğinizi yapın!

Sizlerden hesap soracak olan henüz iki yaşında bile olmayan ve turuncu rengini diger renklerden ayırmasını bilen Tuanna'lar dır!.

Düşünce sermayeli yeni bir sektör gelecek, demedi demeyin!

Turuncu renk bu! Bizlerin ayırt etmekte zorlandığımız renkten bahsediyorum dikkatinizi çekmek isterim.

Muhalefet niçin vardır demokrasilerde arkadaşlar?

İktidarı denetlemek ve toplum için olması gerekenlere destek vermek ve olmaması gereken şeylere karşı durmak için değil mi?

Evet..

Benden duymuş olmayınız ama ülkede adalet konusunda yazılıyor çiziliyor ve görsel medyada tartışılıyor. Eğer bir ülkede adalet tartışılıyorsa o ülkedeki iktidar kanadı kadar muhalefet kanadı da sorumlu olur ve muhalefet de sorgulanır!

Muhalefet var ama yok gibi..

"Sen ne güne duruyorsun?" diye sorarlar adama!

Cehepe yollarda..

Bakınız altını çizerek söylüyorum. Cehepe bu yürüyüş sonunda eğer en azından kendi milletvekilinin  tahliyesine karar çıkartamazsa M.Ali Erbil'in tabiriyle cehepe'nin Babaeski'ye doğru yol alması gerekecektir diye düşünüyorum.

Tevfik arkadaşımın söylemiyle "yürüyüş sonunda cehepe milletvekilinin tahliye edilmesi kararı çıkarsa, bu durum küçük de olsa cehepe'nin kazanımı olacaktır!"

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..