Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '09

 
Kategori
Aile
 

Adaletsiz Dünya….

Adaletsiz  Dünya….
 

Alıntı (:


Hayat öyle tuhaf ki bunu her gün biraz daha öğreniyorum ben.
Bir yerde savaşlar olurken bir yerde yeni umutlar yeşeriyor.Bir yerde insanlar ölürken bir yerde gözlerini dünyaya yeni açan minik bebekler doğuyor.Bir evde düğün varken bir evde hüzün.Birinin gönlü kırık iken birinde güller açıyor.
Bu aralar bırakın dünya sorunlarının garipliğini anlamayı burnumun ucunda olanları bile anlamıyorum.
Aynı havayı soluyor her günü aynı evde yaşıyoruz ama o en mutlu olması gereken yerde sıkıntılı,ben ise kafa kurcalayan sorularıma rağmen çok mutlu.
Dedim ya çok uzaklara yorulmaya gerek yok aynı evde yaşayan aynı karından çıkmış iki insan olarak biz ikimizde birbirine çok zıt durumlar içindeyiz.
Abim evlenecek yakın zamanda gözümün nuru,bir tanem abim evlenecek.Evlilik bir süreç.Nişanlandın,evlendin ve evliliği sürdürüyorsun diyene kadar geçen uzun bir süre süreç hem de.Benim abim ilk evresinde bu sürecin,nişanlılık zamanlarını güle oynaya geçirip,küçük sevinçleri dünyalara sığdırması gerekirken,nişanlısına en tatlı günleri yaşatması gerekirken o bir lokmacık huzura hasretlik duyuyor.
Hayat şartları,günümüzün evlilik koşulları,nişanlının tatlı kaprisleri yetmezmiş gibi birde anne babanın (kendince haklı olduklarını düşündükleri) bazı durumlara karşıt tavırları ile geçiriyor her günü…
Bugün sabah bana görüşürüz,iyi günler falan demek yerine ‘’kazasız belasız huzurlu bir gün olsun inşallah’’ diyerek çıktı evden.
Huzurlu bir gün???
Ah be abim!Biz iki bacın bilmiyor muyuz sanıyorsun ne huzursuz olduğunu,siz büyüklerin birbirinize gereksiz çıkışları,yersiz tavırları karşısında ne denli üzüldüğünüzü ama ne sen küçük olup susuyorsun ne de onlar büyük olup…
Anladığım kadarıyla abim evlenene kadar ana-babamla didişmekten bizde onların bu hallerine üzülmekten kurtulamayacağız.Gerçi evliliğin bir kurtuluş olarak düşünülüyor olması da başka sorunlar getirir ama en azından benim aslan abim o sorunları aşabilecek kadar akıllı ve olgun…
Huzur mu peki??O hep ortalıklarda belki de görmezden gelen biziz işte…
İşte böyle hayat kimimiz sıkıntımızdan huzurlu zamanlar dileriz,kimimiz huzuru kucaklarız.
Hayat çook adaletsiz galiba…
Abim bu kadar sıkıntılı iken benim içinde olumlu ve çok istediğim muhteşem durumlar oluşuyor.Ona her yer gelirken bana daracık yerler kocaman gözüküyor.
Dedim ya başta da kimiler ölürken kimleri dünyaya yeni geliyor.Kimileri güne huzursuz başlarken kimileri mutluluktan,huzurdan uyuyamıyor bile.
Hiç adil değil bu dünya hiçç….

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..