Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

13 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Adaletsiz Dünyanın Adaletine

Adaletsiz Dünyanın Adaletine
 

Elleri kınalı olanlar
Kefensiz toprakta yatarken
Elleri kirli olanlar
Üzerinde keyif yapıyorsa
Ben böyle dünyanın, adaletine
………der, giderim arkadaş.

Açlıktan ekmek çalanlar
Damgalanıp  aylarca yatarken
Milletin malını götürenler
Bir kalemle aklanıyorsa
Ben böyle dünyanın, adaletine
………der, giderim arkadaş.

Haklı iken, haksız gösterilenler
Binbir derde gömülürken
Haksızlığı, hak görenler
Saltanat kurup yaşıyorsa
Ben böyle dünyanın, adaletine
………der, giderim arkadaş.

Dünyanın bir yerinde yağlı börek yiyenler
Yarınını düşüncesizce yaşıyorken
Başka yerinde, kuru ekmeği bulamayanlar
Açlığından, susuzluğundan ölüyorsa
Ben böyle dünyanın  adaletine
………der, giderim arkadaş.

Zengine, zenginlik kollarını açanlar
Fakire, fakirlik edebiyatı yapıyorsa
Mavi bulutlu düşleri çok görenler
Mavi bulutları çalıp  içinde yaşıyorsa
Ben böyle adaletsiz dünyanın, adaletine
………der, isyan ederim arkadaş. 

Cengiz ÇETİK

Zengine, zenginlik kollarını açanlar Fakire, fakirlik edebiyatı yapıyorsa Mavi bulutlu düşleri çok görenler Mavi bulutları çalıp  içinde yaşıyorsa Ben böyle adaletsiz dünyanın, adaletine

 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..