Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '14

 
Kategori
Öykü
 

Adam - 6

Adam - 6
 

Tutti ile frutti ne yapıyorlar acaba ya Neslişahla feriştah hala yaşıyorlar mıydı ki? Ahtapotçuklarım nasıllar kim bilir? Şu flemenko yapan kızlı puzzle da yarım kalmıştı anasını satayım.. Tahtakuruları gıcırdıyorlar mı yatağımızın altında yine her gece? Kapının önündeki paspası atmamıştırsın kesin. Küçük elmalar büyümemişti, kızardılar mı peki? Daha küçük balkonumuzda mangal yapıcaktık, karnımızı bi güzel doyurup şaraplarımızı içerken mentollü sigaralarımızdan yakacaktık değil mi.. Bulaşıkları yıkayacaktım sonra, yarına temiz bir mutfak tezgahı bırakıcaktım hani. Yemek yapmak kolaylaşacaktı böylece. Bu sefer hangi tarife bakıp ne yemeği yapacaktın bize. Ben de burgulu bim ekmeğinden alacaktım sabah, burgulu peynir de tabi, açık mavi kayık kahvaltı tabaklarına o dünyanın en lezzetli zeytinlerini koyacaktın yine mükemmel bir kahvaltı yapacaktık beraber. Yumurta tabağını ve çatalını değiştirecektin yeni bulaşık çıkartacaktın başıma.

Canımız sıkılacak, film izleyecektik, sen izlerken uyuyakalacaktın dizlerimin üstünde. Filmi yarım bırakıp seni yatağına yatıracak, uyutana kadar sarılacaktım ve sonra benim de uykum gelecekti, kalkıp filmi kapatacak ve geri gelip aynı yerden sana sarılarak uyuyacaktım. Diş gıcırdatmalarınla ara ara uyanıp çeneni tutacak, dudaklarına öpücükler konduracaktım bilmem kaç kez daha..

Şöyle bir turlayıp hava alacaktık marinada, kesmeyecekti bizi bi dalyana gidip gelecek ertesi gün taa çiftlik köye kadar yürüyecektik. Daha Alaçatı’da saçların açık pozlar verecektin bana, Ilıca’da dondurma söyleyecektim kumrunun üstüne. Bi gün sabahtan akşama kadar Ayayorgi’de yüzecek, akşamdan sabaha kadar da ordaki klüplerde eğlenecektik. Bizim paparazici oğlana yalancıktan yakalanacaktık da magazin objektiflerine nispetli pozlar verecektik. Boy boy resimlerimiz basılacaktı sosyete dergilerinde. Havamız bin olacaktı..

Araba alamasak da kiralayacak, depoyu fullleyip dolanacaktık bütün yarımadayı. Karaburun, Mordoğan, Balıklıovaları gezdirecektim sana. Bi durduğumuz yerde durmayacak, çok hızlı bir yaz yaşayacaktık. Atandım nasıl olsa para umrumda olmayacaktı, kredi kartını çekerken yakacaktım. Bir sürü yeni kıyafet daha alacaktık beraber, rengarenk, çeşit çeşit şortlar, terlikler, havlular vs..

O beğendiğimiz pembe bisikleti de alıcaktım sürpriz olarak, sepetine güller, karanfiller dolduracaktım. Ağzın kulaklarında izleyecektim seni, mutluluğunun şiirini yazacaktım üstelik kendim okuyacaktım da.

Bir çıkacaktık Çeşme’den hoop Bodrum’a, sonra Datça’yı gezdirecektin bana, ben de Alanya’yı gezdirecektim. Ordan Kapadokya’ya gidecek uçan balonlarla uçacaktık. Peribacalarını kırgıbayırları doğa harikası taş evleri semadan seyredecektik. Karadeniz turunu bile aradan çıkarabilirdik belki gaza gelip. İstanbul’a geçecektik sonra, Boğazı turlayacak, Kız Kulesi'nde akşam sefası yapacaktık. İstiklal’de kaybolacak, Cihangir’de Roma merdivenlerine oturup bira içecektik üniversitelilerle. Harbiye’de konsere gider, Kadıköy’de tiyatro izlerdik. Moda’dan Adaları seyreder, belki oraya da giderdik. Beşiktaş’ta balık yiyip, Ortaköy’de kahve içer, Bebek’ten vapura binip Sarıyer’e geçerdik. Bitiremezdik bir günde, daha Eminönü, Sultanahmet’i, Bakırköy’ü vs. var bunun kızım..

Dönüp dolaşıp İzmir’e gelecektik Eylül'de. Yeni bir sezona bomba gibi başlayacaktık, hayallerimize daha yakın, sıkıntılara daha uzak olacaktık. Daha çooook sevişecektik, bu kez korkmadan, korunmadan. Çocuğumuz olacaktı belki kız, belki oğlan. Her şekilde çift isimli olacaktı cumhuriyet dönemi edebiyatçıları gibi. Birini sen diğerini ben koyacaktım. Güzel günler bizi bekleyecekti ama.. Hepsi mazide kaldı.

Ölmeseydin, hala yaşasaydın iyi olacaktı her şey, çok güzel olacaktı. Ardından değil de yanında edecektim uyumadan önce dualarımı. Belki küsmemiş olacaktım Tanrı’ya da, hala şükrediyor olacaktım O'na. Anılarda değil de anlarda yaşayacaktım, mutlu olacaktım daha da. Ölmeseydin, hala yaşasaydın iyi olacaktı, sıra dışı hayallerim vardı oysa ki, hepsini kovalayacaktım, yılgınlık olmayacaktı üzerimde, tembelleşmeyecek, salmayacaktım kendimi. Ölmeseydin iyi olacaktı, beraber yaşayacaktık işte. Sen küçüktün, benden önce ölmeyecektin, öbür tarafa gitmek önce benim hakkımdı, orda da inatlaştın benimle, kıskançlık ettin, sözünü tutmadın. Yapmayacaktın bunu, sözünü tutacaktın işte! Yaşasan çok iyi olacaktı ikimiz için de, resmen intihar ettin, oyun bozan çıktın, mızıkçısın işte, sevmiyorum seni artık, sadece hayallerimi özlüyorum..

 

Halikarnas Şarapçısı  

 
Toplam blog
: 149
: 284
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Araştırma, Ban..