Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '09

 
Kategori
Babalar Günü
 

Adam gibi adam benim babam

Adam gibi adam benim babam
 

Aç olsam da tokum demeyi,

Var olanın kıymetini bilmeyi,

Allaha şükürler olsun demeyi,

Benim babam bize öğretti..


Adam gibi adam benim babam,

Benim babam dürüst adam.


Kimseye haksızlık etmedi,

Vatanına milletine sövmedi,

Hırlıyı hırsızı övmedi

Yetim hakkı yemedi,


Adam gibi adam benim babam,

Benim babam dürüst adam.


Bize haram lokma yedirmedi,

Kimseyi eğmedi, eğilmedi,

Yalan dolan söylemedi,

Kimseye bilerek haksızlık etmedi,


Adam gibi adam benim babam,

Benim babam dürüst adam.


Az ve öz konuşmayı,

Çalışıp başarılı olmayı,

Okuyup adam olmayı

Benim babam bize öğretti.


Adam gibi adam benim babam,

Benim babam dürüst adam.

 
Toplam blog
: 68
: 2793
Kayıt tarihi
: 31.01.09
 
 

Emekli uzman öğretmenim. Ege Üniversitesi Beden Eğitimi Bölümü ve A.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi..