Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Adam gibi adam

Adam gibi adam
 

kro


Güvenmeli kişi kendine, kendi gibi davranmalı, yalan dolan göz boyamalarla hayatına renk katmamalı...

Bakıyoruz etrafa;

Kız tavlamak için köpek alan tipler, sözde hayvan sevgisinden..

Öğrenci iken izmir susuzdede de markette çalışıyordum rock çıyız ya saçlar uzun giyimim az biraz marjinal. Muhiti bilen bilir koskocaman bir park hemde manzaralı yazları pek boş olmaz. Ve tanıdık yüzler devamlı olurdu etrafta, müdavimlerden iyi cins köpekli (sanırım boxer cinsi) bir çocuk geldi yalnız yakaladı beni. ''dostum uzun saç manyak yakışıyor kızlar bayılıyordur demi yani faydası oluyor demi'' ısrarından anladım ki evet dememi istiyor. Farkında olmadığımı ve uzun saçın hayata bakış açımla ilgili olduğunu anlatmaya çalıştıysamda boşuna uğraşıyordum bana ne dese beğenirsiniz ''ama bakıyorlar demi'' :)) İşte orada köpeğe acıdım sahibine iki kız göz atsa verecek köpeğini. Hayvan sevgisi bir başka oluyor doğrusu..

Kız tavlamak için son ses müzik açıp 10km hızla yol alanlar...

Arkadaşlar inanın ki çok iticisiniz. Yaktığınız benzine, arabanın tekerlerine yazık, asfalt ağlıyor.. Kollar dışarıda kış olsada camlar sonuna kadar açık, mahalle aralarında veya işlek yerlerde bu şekilde dolaşmak niye ve neden?? Karizmatik mi oldunuz şimdi, yoksa sağırlık mı var?? Hoş herkezlerin sevdiği müzik olsa hadi neyse hepberaber açık disco yapar zıp zıp zıplarız!! Yapmayın gençler halinize bir bakın. Rahatsız olan herkez size ''gerzekler'' derken siz daha çok kasılıyorsunuz. Yoksa çınlayan kulağınızı görmezden gelmek için mi daha çok açıyorsunuz müziğin sesini...

Birde şöyle bir muhabbet var gider çocuk kestiği kızın yanına marlboro ve arabanın anahtarlarını üst üste koyar. Bence hiç bir şey konuşmasına, anlatmasına, hava güzelmiş demesine bile gerek yok. Neden? Adamın arabası var daha ne olsun. Kendine mi güveniyorsun arabana mı?? Fakat işin komik yanı manzara hep aynı marlboro ve araba anahtarı :)) Daha ne olsun '' gencim, param var, arabam var'' diyor arkadaş. Karakter ve kişiliğide arabanın modeline göre değişiyor. ''bakımdan yeni çıktı rektefiye yaptırdım, yağını değiştirdim, cila attırdım'' falan yani :)))

Komik olaylar bunlar gerçi talep olmasa pazara böyle tiplerde çıkmazdı.

örneğin;

Kız arkadaşlarla oturuyoruz başlıyor anlatmaya: '' bana adam gibi adam lazım, çok yalnızım, kendimi çok kötü hissediyorum, galiba evde kaldım, kimse beğenmiyor beni'' laflar dönüp duruyor adeta mutsuzluk seremonisi.. Tam da orada sevgilisi olmayan bir arkadaş geliyor aklıma '' bizim kankayla tanıştırayim seni'' diyorum demesinede birdaha dersem iki gözüm çıksın. Sorular başlıyor; '' arabası var mı? evi var mı? parası var mı?''. Hani yalnızdın, bir duygu seline ihtiyacın vardı. Sanırıım maddelerle duygusal ilişkiye girecek, paraylada dost tutacak kendine. Garanti veriyorum çünkü çocuğun tipini bile sormuş değil... Sonrada terkedildim diye ağlaşır durur. Gayet doğal bir sonuç olmuştur aslında. Daha çok tekme yersin kızım; başka şeyler yememen dileğiyle. Bu arada arabası, evi, parası olmayanlardan biri olarak adam olmadığımı öğreniyorum, kısacası hakaretide yedik... :((

İngilizce kursuna gidiyorum. Her seviyeden ve kültürden arkadaş mevcut. Kiminin babasının şirketi var para içinde yüzüyor, kimisi kursa gidebilmek için okul harici part.time işte çalışıyor. Odaklanmanızı istediğim bende para çuvalla muhabbeti yapan arkadaş. Kurstaki arkadaşlarla ders dışı buluşup çalışma yapmak için sözleştik. Biz birkaç kişi erken buluştuk. Kızlardan birinin telefon çaldı arayan zengin çocuk nerede buluşulacağı konuşuldu telefon kapatıldı. 1 dakika geçmedi telefonuma cevapsız çağrı geldi, kim aramış diye bakarken bir cevapsız çağrı daha, birtane daha, birtane daha.... Konturu yok hesabı aramam için telefonla cebelleşiyor vakti değerli saygın arkadaş. Çocuğun gözünde kızlar kadar değerimiz yok. Sözde zengin; kontör hesabı yapıyor ama erkeklere.. Durumu kavrayabilmek için doktora yapmaya gerek yok. atalarımız ne demiş ''yalancının mumu yatsıya kadar'' .

Sonuç olarak;

Bir uçakta olsalar ve lost un adasına düşseler maymunlardan farkları kalmaz, ne yapacaklarını şaşırırlar. 4 kişiyi yerden yere vuran adam altına s..ar korkusundan.

Kendiniz olun biraz, ilkokul defteri değilsiniz süsleme yapmayı bırakın artık göreceksiniz herşey kendi kendine nasılda güzel gelişiyor.

Kendinize güvenin....

Adam olun adam :))

 
Toplam blog
: 20
: 2087
Kayıt tarihi
: 02.02.10
 
 

birkaç üniversite, teknik bir iş, mutlu bir aile.. ..