Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Adam Olacak Çocuk

Adam Olacak Çocuk
 

Bak, “adam olacak çocuk” işte bu, resminden tanıdım onu. İnsanlık, sevmekle başlar hayvanları…

Adam dediğin, kolay bulunmaz öyle her yerde. Bir kere, kalıbının değil kadınının adamı olacaksın, eğer varsa biri gönlünde. Adam dediğin, kadının içine güneş doğdurabilmeli her sabah, bebek kahkahası attırabilmeli kadına mesela. Adam olmak zor iş bu devirde, eğer adam olamayacaksan yalnız ol ki insanlıktan çıkma.

 

Ne Saf Çocuklardık

Bizler büyüdükçe kirlendi dünya çocuğum.

-oysa bizim dünyamız tertemizdi, baba. Bizim çocukluğumuz arap sabunu kokardı, bulaşıklar mintax lanır, annem omoyla çitilerdi çamaşırları.

 

Bu kadar tembellik yeter!

            Bir aydır yazı yazmıyordum, daha doğrusu yazamıyordum. Peki, buna sebebim nedir? Beni benden alan sıcaklar mı, meşgul mü olmam, yoksa yazacak sözlerimin mi olmaması. Saçmalama Burcu, Fikirler tükenmez ki sözler tükensin. Seninkisi fikirlerini klavyeye döküşte zorlanma, yoksa zihninden akıp gidiyor sözcükler.

            Tembelliğin bu kadarı yeter bence dedim, gördüğünüz gibi döndüm yazılara, yani şeytanın ayak parmağını çıtlattım sonunda . Çaktırmadan da malzeme biriktiriyorum zihnimde. Yazın bana olan faturası, günde 5-6 kez üst, 4 -5 alt ve 3-4 iç çamaşırı değişimi. Gene de terden sırılsıklamım. Allah anamın kollarına derman versin diyeyim de başka ne diyeyim.

           

Kim diyor esmiyor; benim kafa haydar hep, bol esentili.

Bu sıcakta içim üşüyor anne, ört üzerimi sevginle.

Sanki 'Mayın Tarlası' oynuyor gönlüm.

 Açarken kırılan kalemler gibi çıktı kalbimiz.

Söylesene, CİF ile mi temizleyeceğim kalan izleri…

 

Saklandığım yer mükemmel, gir de bak!

En iyi yerde, kırk kalbimde saklanıyorum ve kimse bulamıyor beni.

Seni seviyorum demeyi özledim. Bazen duymak için, söylemek gerekir.

Bir gün, işte öyle bir gün, kafamdaki cevapsız soruların yanıtını alacağımı umuyorum.

Yüreklere nasır tutturanlara gelsin ahlar.  Yani tüm vahlar bana. tüm ahlar sana...

 

Peşimiz sıra gelen tek şey değil midir gölgemiz…

Uymam hiçbir hesaba, en iyisi hesabınız dışında tutun.

Hayallerim bulanık bahanelerden ibaret

Kelepçe takılıyorsa hayallerinize,  o kelepçenin anahtarı olan umudunuz olmalı elinizde.

Kırgınım ve hep yaptığım gibi, gene çektim kendimi.

 

Vakit VARken…

Ben de tam seni arıyordum, yarım çıktın karşıma.

İnsanın bir sevgilisi olmalı; insana “ben senin için ölürüm” değil de, “ben senin için YAŞARIM” dedirtebilecek ve sonra, “ben sensiz ölürüm” değil, “ben sensiz de yaşarım” diyebilecek bir sevgilisi.

Oysa zaman, ne her şeye çare, ne de hiçbir şeyin ilacı…

 

Allah’ım beni kalbimle sınama sakın. Bu konuda zayıfım, hassasım, elimde olmadan bir hata yapabilirim. Kaderim sana emanet Rabbim.


 

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..