Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Adam olmak

Adam olmak
 

Şu anda öyle duygular var ki içimde! Aslında şimdi yazmak yoktu hiç aklımda ama paylaşmak istedim. Galiba birazdan gerçekten delireceğim.

Şu anda işteyim ve öküzün biri beni deli etti.Onun yüzüne bakarken onun gırtlağını sıkıveresim geldi. Neymiş eski belediye başkanıymış , hadi canım ordan....

Adam olmuş ama insan olamamış...

Önemli olan da bu değil midir zaten; mevkiimiz ne olursa olsun, ilk önce insan olmak. Bunu başaran çok az her halde ya da bana hiç denk gelmiyor. Zaten hiç de anlamıyorum neden böyle olur neden böyle davranırlar!

Nedir ki adam olmak? İnsan olamayıp da mevki sahibi olmak mı soruyorum işte?

Nedir ki adam olmak!!!

Üzgünüm. Aman pek de takmıyorum aslında ;

O da iyi biri olsa ____eski _________olmazdı:)

 
Toplam blog
: 11
: 575
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

1988 Eskişehir doğumluyum. Halen Eskişehir' de yaşıyorum burayı çok ama çok seviyorum. Evliyim kocam..