Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '14

 
Kategori
İyi Manzaralar
 

Adamlar ticaret yapıyor neticede

Adamlar ticaret yapıyor neticede
 

Artık gündemi takip etmiyorum. Daha doğrusu ulusal kanallardaki haberleri izlemiyorum. Niye izleyeyim ki, vakit kaybı değil mi?
Uydu ayarları değişti çok iyi oldu bu arada. Eskiden Tv tamircisi çağırıp uyduyu ayarlatıyorduk. Bu defa ben yapıcam dedim ve yaptım. Daha önce uyducunun bulduğu kanalların bin katı fazlası hem de. Adam sizden bu kadar kanal çıkıyor deyip parayı alıp gidiyordu. (Adam ticaret yapıyor neticede!) Kendi işini kendin gör hayat felsefem oldu. Neden olmasın ki, sonuçları çok güzel bi şekilde dönüyor.
Ne diyordum, bulduğum uydu kanalları sayesinde bi yığın gezi programı buldum, onları izliyorum. 
İncir Reçeli 2 filmi yine vizyona girmiş, Arkadaşlık yapacağım kişi İncir Reçelini seviyorsa arkadaşlığımızı gözden geçirmem gerekiyor. Sinemaya gitmediğim, evde izlediğim halde nasıl bi iç ezikliğiyle izlemiştim filmi. Vay be arkadaş ne özgüven varmış yapımcısında. Eee bendeki de laf tabii. Arz talep meselesi. Adamlar ticaret yapıyor neticede!
Demin yerel kanalları takip ediyorum demiştim ya. Çevreci Soma köylüleri elleri kelepçelenip darp edilmiş. Hele bir köylünün alnına darptan dolayı dikiş atmışlar. Adamlar ticaret yapıyor neticede.
Ne ticaretmiş ya arkadaşım. 
Artık daha fazla blog yazayım istiyorum ama bu konuda kendime söz verince sanırım muhalefet damarım devreye giriyor ve kendime söz verdiğim için bu kez kendime muhalefet ederek yazı yazmayı kesiyorum. Durumumu bu şekilde tesbit ettim. En iyisi söz vermemek.
 
 
Toplam blog
: 246
: 1012
Kayıt tarihi
: 15.02.08
 
 

..