Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR

http://blog.milliyet.com.tr/inkotr

13 Temmuz '13

 
Kategori
Yolculuk
 

Adana - Ankara - Adana -- TCDD - Çukurova mavi treni

Adana - Ankara - Adana -- TCDD - Çukurova mavi treni
 

Ankara tren garı


MERHABALAR, 

Sevgili Blog arkadaşlarım ;

Geçenlerde ANKARA' da bir işim çıktı. Baktım ki iş randevuma otobüsle gitsem bir türlü , uçağı tercih etsem bir türlü, düşündüm taşındım eninde sonunda tren yolculuğuna karar verdim. Nasıl mı.? Gelin o zaman isterseniz beraberce bu yolculuğu beraberce tekrar yapmaya çalışalım ne dersiniz.?

Seyahat anında tesbit edebildiğim amatörce fotoğraf karelerini sizlerle paylaşmak istiyorum. Teşekkürler.!

Bu yolculuk bana ( 2/Gece OTEL ) + ADANA-ANKARA ve ADANA yolculuğu + 2/Akşam yemeği ( RESTAURANT ) = Hepsi DAHİL ( 194 - TL )

maliyet getirdi... Bence bu ( 3 ) faktöre göre, bu fiyat çok normal ve emniyetli + konforlu bir seyahat şekli oldu.

Hepinize sonsuz

Sevgiler,selamlar ve saygılar
NECİP KÖNİ - ADANA / TR

 

* SAYFAMDAKİ RESİMLER * Necip KÖNİ - Arşivi

 

 

 
Toplam blog
: 77
: 1154
Kayıt tarihi
: 31.07.12
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem ça..