Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '14

 
Kategori
Magazin
 

Adana Limanı'nın sansürsüz pozu

Adana Limanı'nın sansürsüz pozu
 

Dün gece uyumaya çalışırken, bir yandan da Ekşi Sözlükteki entryleri okuyorum. Gazeteler bir yana, bence olan biteni en iyi şekilde takip etmek ve sık sık yazarların espri anlayışı ve yaratıcılıklarına hayran olmak için bire bir...
 


Neyse efendim, konu başlıklarına bakarken, bugünkü blog yazımın da başlığı olan "Adana Limanının Sansürsüz Pozu"nu gördüm iphone ekranından. 

Beyin ne tuhaf bir şeyse, nasıl da farklı çalışıyor... Yıllar önce, henüz Cindy Crawford'ların, Claudia Schiffer'ların hala top model olduğu ve benim kendilerine herkes gibi hayran olduğum dönemlerde, bir yabancı dergide onların photoshopsuz resimleri yayınlanmış ve aslında hiç de öyle ahım şahım görünmedikleri halleriyle ilk kez karşılaşmış, şok geçirmiştim. Çarpık çurpuk bacaklar, garip diz kapakları... 

O anda bu hayal kırıklığı hali bana nasıl işlemişse, onu anladım ki bu modeller, bir çekim için belki binlerce poz veriyor ve onca makyaja rağmen, çekilen fotoğrafların çok sınırlı sayıdaki kısmı güzel çıkıyor ve onlar da ağır bir photoshop işleminden geçtikten sonra, önümüze mükemmel haliyle geliyor ve biz de ona bayılıyoruz. 
 

 

 


"Eee bizim için de birileri böyle uğraşsa, biz de eline yüzüne bakılır hale geliriz o zaman ne anladım ben bu işten" diye düşünmüştüm.

Şimdi de bu başlığı tamamen o günlere giderek, "ooooh herkesin ayılıp bayıldığı Adriana Lima'nın da photoshopsuz halini görcem, kimbilir nasıldır hehe" diye içten içe hırs yaparak bir açmış bulundum ki, aşağıda bir sürü hayal kırıklığını anlatan yazar entryleri... Allah Allah ne oldu ki bunlara derken, bir kaç zaman sonra anca anladım ki, meğersem ciddi manada güzel bir toplumsal deneye maruz kalmışız. 

Bu örnek, Psikoloji dersinde, "Algıda Seçicilik" konusu işlenirken verilecek en güzel örnek olmuş işte, yemin ediyorum anlamayan kalmaz sınıfta:)

"Nasıl" mı? Anlatayım... 

"Adana Limanının sansürsüz pozu" yazısını bir kere çoğumuz otomatikman Adriana Lima'nın sansürsüz pozu okumuş. Aralarında "gözüm sürçmüş" yazanlar var, bayıldım :)

Erkeklerin neredeyse hepsi "sansürsüz" deyince, Allaaaaahhh neler neler göreceğiz şimdi diye mest halde tıklamışlar ve kızı göremeyip de bu resimle karşılaşınca, hala anlamayıp, fotoğrafı zoomlayıp, doğanın içinde Adriana'yı arayanlar bile olmuş :)

Başlığı doğru okumasına rağmen, "Adana'da deniz mi var ki liman olsun?" diye düşünen ve merak edip tıklayanlar olmuş ama sayıları oldukça kısıtlı... 

Bir de benim gibi, top model Adriana Lima'yı hangi tipsiz haliyle göreceğim kim bilir diye heveslenip açanlar olmuş, ki belki de bu konuda tek örneğimdir, o yüzden kendimi de bu deneyde farklı bir kategoriye koyuyorum artık orası neresiyse:)

Neyse daha sonra photoshopsuz halini buldum da biraz rahatladım. En nihayetinde o da insanmış meğer, "melek"lik filan hikaye ve o kanatlar da takmaymış:)
 


Hepimizi dumura uğratan bu esprinin ilk olarak yıllar önce İnci Sözlük ve Uludağ Sözlük'te de yayınlandığını yazanlar olmuş. Doğrudur, araştırmadım. Ama her kim ilk bulmuşsa, ellerine sağlık. Gece gece bayağı kikirdedim sayesinde:)
 


İşin daha da komiği, artık orada "Adana Limanının" yazdığını bilmesine rağmen, insanın bakıp bakıp hala "Adriana Limanın" görmesi. Eh artık nasıl içimize işlemişse kızımız:)

www.usengecsef.com
www.facebook.com/usengecsef
www.twitter.com/usengecsef
www.instagram.com/usengecsef

 
Toplam blog
: 230
: 5958
Kayıt tarihi
: 03.04.13
 
 

Öncelikle "Üşengeç Şef"e olan ilginiz için sizlere teşekkür ederim. "Şef" denilince aklınıza heme..