Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '12

 
Kategori
Blog
 

Adanalı arkadaşlar! Haydi Menderes Adasına...

Adanalı arkadaşlar! Haydi Menderes Adasına...
 

Adana'daki arkadaşlara duyurulur!

25 Mart Pazar günü Göl kenarındaki Menderes Adasında Nevruz etkinlikleri yapılacaktır. Büyükşehir Belediyesinin organize ettiği bir kutlama olacak ve her yıl olduğu gibi tüm dernekler stant açacaklar. Kendi folklorlerini sergileyecekler. Nevruz ateşi Valilikçe yakılacak.

Ben aynı zamanda tanışma fırsatımız olacağını düşünüyorum.

Adana Bosna Derneğinin standında olacağım, bekliyorum hepinizi...

NOT  :

Adanalı olarak ismlerinden tanıdığım  Necip KÖNİ, Murat TAŞ, Ali AKDEMİR , Olgun EKİNCİ, ... gibi arkadaşlarımın dışında Adana'da bulunanlara mesaj yazmak istedim. Alfabetik bakmaya başladım, o an yazan çok az kişi diye farkettim ve üzüldüm.

 "A"  harfinde kayıtlı 702 kişi var. Bu  kişilerden son bir yıldır yazmayanlar hariç tutulduğunda yani; 192 kişi (benim gözüme takılanları saydığım kadarıyla) çıktığında ise 702-192 = 510 kişi hiç MB sayfasına uğramamış gözüküyor. En fazla yazan değil okuyucu olmuştur.

Kayıtlı diğer arkadaşları dikkate alırsak, 29 harften 0rtalama son bir yılda aktif olan kişileri  saydığımızda;

tahmini (ı-Ü-Ğ-Ç-J v.b. harfler daha az olacaktır)  bence 3000 bulamayız. Bunlarında çoğu yılda tek blog yazmaktadır. Zaten editörlerimiz 1 yıldan fazla işlem görmeyen üyeleri alfabetik sıralamadan sonra sona doğru sıralamışlar.

Ben durumumuza üzüldüm. Giderek yapraklarımız dökülüyor. Sonbaharımız bitsin artık.

 
Toplam blog
: 103
: 1399
Kayıt tarihi
: 21.03.08
 
 

Hacettepe Ün. mezunuyum. Öğrencilik yıllarımda ve okulu bitirdikten sonra bir gazetenin muhasebe ..