Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR

http://blog.milliyet.com.tr/inkotr

17 Kasım '13

 
Kategori
Müzik
 

Adanalı şarkısı ve Ayhan Sicimoğlu'nun müzikle birlikte espirileri

Adanalı şarkısı ve Ayhan Sicimoğlu'nun müzikle birlikte espirileri
 

HASTASIYIM ADANA ' nın VE AYHAN SİCİMOĞLU


Merhabalar,

Sevgili arkadaşlar ve dostlar,

Eski tabiri ile "Lafın özü", yeni tabiri ile ise  "Sözün özü"   (14/Kasım/2013) gecesi çok espirili bir latin caz konserini ADANA - BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYESİ - Tiyatro salonunda gülmekten ve kahkalardan yerlere yatarak seyrettim. :-))) 

*AYHAN SİCİMOĞLU & KEREM GÖRSEV * LATİN CAZ - ADANA KONSERİ  

Burada yazı yazarak, sizleri sıkmak istemiyorum. Fakat espiri demetinden küçük bir bölümü de sizlerle paylaşmak istiyorum müsaadelerinizle. Teşekkürler.

Küçük resim  3:35       Dakika  zamanınız varsa şayet, MUTLAKA İZLEMENİZİ tavsiye ederim... :-)))

*AYHAN SİCİMOĞLU & KEREM GÖRSEV *LATİN CAZ-ADANA …

Hepinize sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılar. :-))
 

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR

**** Bilgiyi Kullanırsan Büyürsün , Paylaşırsan Efsane Olursun ***

NECİP KÖNİ - ADANA / TR 

 
 
 
Toplam blog
: 77
: 1154
Kayıt tarihi
: 31.07.12
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem ça..