Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '20

 
Kategori
Deneme
 

Adaya yüzüyorlar

Masaya gelsenize, hadi ama....

Ben tokum, ya sen? Ben de tokum. O zaman birer bardak çay için. Ben içerim, ya sen? Yok yok, ben istemiyorum, sadece denizi seyredeceğim, öyle....

Teşekkürler, bir bardak çay alabilirim.

Şunlardan da bir tabak yapsaydım? Gerçekten, sağ olun, çay yeterli. Ona da doldurayım m? İçmem dediyse içmez, onu denizle bırakalım. Evet, deniz.

Bugün farklı bir mavisi var.

Niye bir bardak çay içmiyorsun, aslında iyi gelirdi böyle deniz karşısında. Bilmem, aslında çayı severim ama, canım istemedi, belki ortam. Ortamın neyi var? Ben yabancıyım. Ortamın mı? Evet. O zaman niye buradayız? Deniz için.

Ben denizdeyim.

Çayımı bitireyim ben de geleceğim, sen gir, fazla açılma ama. Çay için teşekkürler. Bir bardak daha....Yok yok, kafi. Zaten şimdi denize gireceğim, o denizde, yüzelim, yüzmek bize iyi gelir. Kime iyi gelmez ki su, hele böyle bir mavide.

Öyle bir yeşilden böyle bir maviye gelmiştik.

Hep böyle midirler? Biraz bizden uzak dururlar. Yabancılık. Oysa biz öyle insanlar değiliz ama...Demek onlar böyle insanlar. Onlar için de tam öyle diyemeyiz. Biraz karışık gibi. Hayat gibi desek, tercihler. Denizi seviyorlar, belli. Çooook.

Daha yüzsek mi? Nereye kadar? Şu adaya kadar. Nefesimiz yeter mi? Benim yeter, var mısın? İyi o zaman yüzelim.

Adaya yüzüyorlar. Yüzerler. E bunu dönüşü var. Dönerler.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..