Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Adayım Newyorker!

Adayım Newyorker!
 

serhatla bu konuda tartışıyoruz!


Amerikan sütünü köyümüzde okuduğum yıldan bilirim. Koca bir kazan süt kaynatılmıştı okulun bahçesinde. Hepimize birer bardak süt verdiler.

Ahırında üç yüzü aşkın koyunu keçisi, ondan fazla ineği, bir o kadar da mandası olan Balcı ailesinin biricik evladı, Amerikan süt tozundan yapılmış süt içiyordu!

Değişimin ayak sesleriydi bu!

Sessiz sessiz!

Farkında değildik!..

Duygusal bir başlangıç yaptım ama devamı kendi normlarımda devam edecek!

Cıvık yani!

Evet!

Efsane Fenerbahçeli Metin’in gelenekselleştirdiği “Mister Blog 2010” yarışmasındaki adayım Newyorker’dir!

Böyle bir karar aldım!

Oyumu da bu yönde kullandım!

Üsküdar buluşmamızda bu konuyu derinlemesine konuştuk!

Serhatt karşı çıktı buna!

“Ahmet Bey, bizim gibi ulusalcı düşünenlere anlatamayız bunu! Seni de anlayamıyorum yani! Liboş oldun çıktın! Amerikan bezine mi sardılar seni doğduğunda yoksa? Şaşırttın beni!”

“Başka bez mi vardı Serhatt? Hem bir bardak da Amerikan sütü içmişliğim var!”

“Al işte! Hem içten hem dıştan fethedilmişsin Abi! Nasıl böyle bir hataya düştün anlamıyorum!”

“Söyleriz, kral olduktan sonra Fatih ismini alır Serhatt! Ya da Necmettin!”

“Alır mı?”

“Bizi mi kıracak?”

“İyi bari!”

“Hem senin Arda’yı veliaht olarak hazırlarız! Seneye onu seçeriz! Gözdağı olur ona! Yamuk yapamaz! Yaparsa yüce divan!”

“Bu çok iyi! Ama ben bir düşüneyim gene!”

İşte böyle!

Newyorker’i destekliyorum. Arkadaşlar da düşünüyorlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..