Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '07

 
Kategori
Güncel
 

Adayımı bulamadım

Siyasi kazanın kaynadığı şu günlerde hala partimi bulmuş değilim! Böyle giderse de bulabileceğimi sanmıyorum... Hangi ambleme baksam aklıma ucundan bucağından olumsuzluklar geliyor. Bu olumsuzlukları kısa başlıklar halinde sunuyorum.

Mazot 1Ytl olacak diyor, İşsize para vereceğim diyor, refah seviyenizi ancak ben yükseltirim diyor, fakat bir türlü dürüstüm diyemiyor. Çünki hiç kimsenin bilardo masalarının altını unutmadığını biliyor.

Senelerdir Cumhuriyetten; Atatürk'ten ve dürüstlükten bahseden parti liderimiz, yıllardır sol çatısı altında belediye başkanlığı yapan zatı muhteremin ipliğini pazara çıkarıyor. Sırf kendine, koltuğuna rakip çıktı diye. Belgeleriyle, Dökümanlarıyla. Madem biliyordun; "şimdiye kadar aklın neredeydi diye sormazlar mı adama?" (bu söz onun sık kullandığı kelimelerden biridir.)

Komünizm ve sosyalizm'in simgesi haline gelmiş bir parti lideri de her ne hikmetse milliyetçi bir tavır takınarak yabancı devletlere kafa tutmaya başlamıştırson günlerde. Galiba bayraklarındaki demirperde simgesi sarı yıldızı, bayrağımız yıldızından esinlenerek beyaz yapacakmış. Helal be gözlerim yaşardı.

Sağın en uç parti lideri geçmiş dönem istikrarı sağlamak adına, hiyerarşi düzeniyle (pasifize olmak adına) devleti bir dönem yönetmişlerdir. İyi güzel de yaptığı bu uyumun partisine ve kendisine getirisi ne olmuştur? Şimdi iktidara tek başına gelemezse kiii gelemez, aynı konumu kabul eder aynı uyumu gösterir mi? Bence göstermez...

Politika popilizmi yanında taşır. Oy verecek halk seçileni iyi tanımak ister... Yaptıklarını ortaya koymak ister... Henüz kendini ispatlayamamış bir lider sırf DP adına ne kadar oy toplar bilemiyorum.

Göbek bağı en yakın parti ile dalaşı partisini de kendini hüsrana uğrattı. Adaylığı reddedildi. Şimdi içinde bulunduğu duruma bakmadan milletvekili olmaya çalışıyor. Ne o ne de partin başında bulunan kişi bence kendilerini eğliyor.

İktidara gelirken mazlumdu, yargılandı hapse girdi hepimiz acıdık. Özümüz mazlumu sever, bu yüzden kol kanat gerdik. Milletvekili lojmanlarını fes edişi hepimizin gönlünde taht kurdu. Fakat yukarının yelpazesinden midir nedir? değişti. Halktan koptu. Köylüye sarf ettiği söz hepimizin canını yaktı. Yaptığı icraatları bilboardlarda görüyorum. Biz sizi onları yapasınız diye getirtmedik mi zaten? Kaç hükümete tek başına gelme şansı doğmuştur ki. Üstelik üç dört dönem önceki yapılanların nimetlerinden ve getirilerinden yararlanmadınız mı? haa Sezarın hakkı Sezar'a derseniz, bana kalırsa bu zamana kadar oy kaybeden iktidar partilerin aksine oy oranını arttırdılar.

Ben adayımı bulamadım bulan varsa söylesin...Kalın sağlıcakla.
 
Toplam blog
: 21
: 683
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

1962 istanbul doğumlu, 1982 Pertevniyal edebiyat mezunu. Evli,Mustafa ve Kaan adında iki çocuk sa..