Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

11 Aralık '09

 
Kategori
Efsaneler
 

Adem ile Havva

Adem ile Havva
 

internet alıntı


Merhabalar,

Bana ilginç gelen bir maili sizlerle paylaşmak istedim bu gün, umarım beğenirsiniz.

Soru: Dünyanın en mutlu çifti kimlerdir?

Cevap: Adem ile Havva

Soru: Neden?

Çünkü; 1- Adem’in de Havva’nın da kaynanası hiç olmadı.

2- Adem de Havva da aldatılmaktan korkmadılar.

3- Adem arkadaşlarınla ‘Maç yapmaya gidiyorum’ diyemedi.

4- Havva kız arkadaşlarını toplayıp akşama kadar dedikodu yapamadı.

5- Hiçbir zaman yüksek gelen faturalardan dolayı tartışmadılar.

6- Adem Havva’ya ‘Bu dünyada gördüğüm en güzel kadınsın’ derken yalan söylemedi.

Adem ile Havva hikayeleri hiç bitmez.

Bu hikeyede çok güzel temalar içermiş, hiç akla gelmeyecek konular oluşmuş, cesurca yazılmış.

Ben çok beğendim sizler de okuyun istedim.

Gönülden sevgiler her birinize,

Hülya-Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...