Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '10

 
Kategori
İzmir
 

Ademler ve Havvalar asansörde :)

Ademler ve Havvalar asansörde :)
 

:)

Eve giderken bizim sokağa asansörle çıkıyorum mahallede :)

Başka zamanlarda asansörlü binalarda asansörde dikkatimi çekiyordu :)

Mahallenin asansöründe daha çok karşılaşmaya başladım :)

Hatun kısmısı, asansörde düğmeye basmıyor :)

İlkokul bebesi kızlardan, yaşlı başlı nenelere kadar çoğu böyle :)

Asansöre binince kenara geçiveriyorlar :)

Adem kısmısı, basılı düğmeye bile illa ki basıyor :)

Boş asansöre kalabalık biniliyorsa, ademler hem kendileri için hem de hanımlara sorup onlar için de basıyorlar kat düğmelerine :)

İstanbul'da, Ankara'da, başka yerlerde kaç kere gördüm bu hali :)

Ademler ve Havvalar arasında hoş farklardan biri diye düşünürdüm için için gülümseyerek :)

Genelleme yapamam herkes için, kendi düğmesine kendi basan ablalar da çoktur mutlaka :)

Gördüklerim içinde yoktu ama :)

Ben mi?

Elimi bile sürmüyorum vallahi :)

Sokağın asansöründe basmış oluyorlar, kimse yoksa kapıdaki görevli çocuklar gelip basıyor düğmeye :)

Başka yerde de soruyorlar zaten hangi kata gideceğimi :)

Denedim kaç kere :)

Daha, elimi bile sürmeden usulca geçiyorum kenara :)

Ademler öyle :)

Centilmen :)

Havvalar böyle :)

Keyfini çıkarıyor nezaketin :)

Hayat işte :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..