Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Adı 'Esma' olan gıcık müşteri

Adı 'Esma' olan gıcık müşteri
 

Ah Napolyon ah... Hiç iyi dileğim yok senle ilgili...

Paranın varlığı bir dert yokluğu yara... Bozuk paranın varlığı da aynı şekilde... varlığı ayrı dert yokluğu ayrı...

Bizim evlat akşam geldi anlatıyor;

- Garsonla nerdeyse kavga edecektim

Çocuğum akıllı ol ne kavgası?

- Cebimdeki bozukluklardan kurtulmak istedim. Garson, “bozuk para geçmiyor” dedi. Sesimiz yükselince neyse mekanın sahibi geldi de olayı bağladı...

Aynı şey İzmir’de benim de başıma gelmişti. Hiç unutmam İzmir yine ağlak bir günündeydi... İş dönüşü her yağmurda olduğu gibi ıslak fare kıvamında otobüse kendimi zor atmıştım. Belimin ızdıraba dönüştüğü dönemdi. Resmen can çekişiyordum. Tek hedefim eve biran önce gitmekti.

Belediye otobüsüne bindim, cebimdeki bozukluklar çok bozuk, uğraşamam diye bütün para verdim. Şoför, “bozuk para versene kardeşim!” diye beni fırçaladı. Canımın acısından cevap vermedim... Zar zor bozukları hazırladım ve uzattım. Bu defa da;

- Bunları almam bunlar ne böyle. Tamam tamam verme istemiyorum senin paranı maranı... diyerek hayatının hatasını yaptı... Yolcular tarafından dövülmekten son anda kurtuldu... Özür dilemeseydi yediği dayağı kendisi bile beğenecekti...

Herkes artiz... Tedavülde olan parayı niye almazlar?

Hayır, kullanılan bir paraysa ve bu parayı Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde kullanacaksak nedir bu insanların kendini dövdürme isteği merakı!

Bozuk para geçmeyecekse devlet bunu niye basar?

Yaşanan bu traji komediler yüzünden, “Adı Ramiz olan gıcık müşteri “ diye komedi dizileri yapılıyor.

Herşey bir tarafa, o kadar ufak paralar var ki insan telaffuz bile edemiyor. O paraya bir kutu kibrit, hadi aydınlıktan vazgeçtim bir falım sakız alamayacaksak, kaldırsınlar o paraları da bizi de psikopata bağlamasınlar.

Devletin yüzünden adım, “Adı Esma olan gıcık müşteri” ye çıkacak...

Gıcık olabilirim de az.. biraz... çok az...

:) İyi bayramlar...

Dikkat ettim de şoföre verdiğim paralar aynı resimdeki gibiydi:)))))

http://www.esmakahraman.com/adi-esma-olan-gicik-musteri/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..