Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

Adı Ayça

Adı Ayça
 

çrb


"Adı= Ayça..."


Başımın ağrısı aklıma geldikçe, çektiğim o kalın perde ile uçuşur durur... Zaman benim çekirdeğim olsun...
Dünya ise seyr-i alem.

Bir keyifle kovalamaca oynarken, bir 'yuh!' çekerim... Bazı alkış sesini çınlatırım dört duvar arası...
Yolum düz olursa olsun, köşelerde zıplayamam...

O yaşam gülücüğü, terbiyeli bir aşk çorbası yaptırttı... Bana tanıdık... Bana yabancıydı...
Misal bir yengeç... (Bir aynısı olmazdı) Bir de karınca... Önümüzü göremediğimiz setler var aramızda...
Yengeç yan yürümeliydi doğası gereği, karınca da düz... İkisi durduğu zaman derlerdi;
Sen, ben ol... Ben, sen ol...

Hani bir kezlik kahve yine şekersiz... Muhattabım şeker ama konu tatsız...

İki konu olmasa da takılmasa akıla... Varmaz yol ne sevgiye ne de aşk a...

Çok sordum ama bırak bu sefer bilerek bulmamalıyım...

Bilinen bir sözlü ortamda;

" Aslında yaşananlar AYNI,
Kişilerin adı FARKLI... " olmalıyım!...

Hilal YILDIZ

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..