Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '20

 
Kategori
Şiir
 

Adı Canan

Facebook'ta arkadaş oldum ben Canan'la

O da Filyoslu benim gibi, hemşehrim olur

Yüz yüze tanışamadık daha, belki tanışırız

Benden de bir hayli genç, sevimli güzel bir bayan

Çok mantıklı, çok tutarlı paylaşımları var

Hayat dolu bir insan diyebilirim, öyle görünüyor

Anlamlı bir paylaşım yapmıştı, beğenmiştim yorumla

ABİ diye yazmış, cevap yorumunda ne güzel bir hitap

Benim de kızkardeşim var iki yaş küçüğüm

Aramız limoni biraz şu günlerde, olur böyle şeyler

Sevdim Ben Canan'ı daha yüzünü bile görmeden

Dünya ahiret kardeşim olsun dilerim, isterim

Hayat yolunda mutlu olsun, huzurlu olsun temennim.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..