Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Adı nedir?

Adı nedir?
 

=)


Geceden başlıyayım.

Gece yatıyorum. Kafamda bir gürültü.

Garip bir ses. Taklidini yapamam.

Sabah kalkıyorum. O garip ses yine ortaya çıkıyor.

Yemek yiyorum. Bir şeyler içiyorum.

O garip ses gene kulaklarımda.

Öğlen yemeğinde susuyor her ne derse. Bir de müzik açınca da susuyor.

Akşam yemeğinde, haberleri izlerken gene başlıyor.

Gag gag. Böyle bir ses te değil. Benzetemiyorum sesini. Biraz ara veriyor.

Gece yatarken gene başlıyor.

Artık alıştım ona.

Gece yatarken beraber yatıyoruz.

Peki nedir? bunun adı nedir? nedir? nedir.?

Ağustos Böceği.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..