Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Adı Neydi Unuttum...

Geceydi, yakamoz daha patlamamıştı

Bir duble rakı içmiş, ağlamaya başlamıştı

Yalnızdım, üstelik fena yorgundum

Bütün aşklarında yok yere yanılmıştı

Adı neydi sahi, şimdi çoktan unuttum

Yaprak yeşili gözleri hâlâ aklımda

…………

İki gün bende kaldı, hiç parasızdı

Üçüncü gün bir iş buldu, otele yerleşti

Sonra bir gece hiç beklemiyordum

Kan kırmızı güllerle kapımda

Adı neydi sahi, şimdi çoktan unuttum

Yaprak yeşili gözleri hâlâ aklımda

………….

Sarhoştum, kapıyı bile zor bulmuştum

Doğrusu ya hiç de arayıp sormamıştım

Sabahı sabah konuştuk, ne konuştuk bilmiyorum

Ama o eski kırıklık kalmamıştı konuşmasında

Adı neydi sahi, çoktan unuttum

Yaprak yeşili gözleri hâlâ aklımda

………….

Bir daha hiç görüşemedik

Güller durur hâlâ masamdaki vazoda

 

UFUK KESİCİ / Antalya

6 Temmuz 2012

 

 
Toplam blog
: 75
: 364
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

55 yaşında dershanelerden SSK emeklisi edebiyat öğretmeniyim... Aslen İzmirliyim... 95 yılından b..