Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '18

 
Kategori
Deneme
 

Adı Şuradan Buradan Olsun Bu Sefer

Genelde pek yapmasam da bazen -hele ki terör olayları patlak verince- dayanamayıp, yazıyorum profil sayfama bir şeyler…

İnsanca yaşamak dururken BU ÖFKE NE DİYE?

Bizim Allah korkumuz vardı; çalmazdık, yalan söylemezdik ve gencecik fidanları şehit etmezdik. Merhametimiz vardı bizim acıtmazdık hiçbir canı kana susamışçasına ve inanmazsınız belki izim vicdanımız da vardı delik deşik etmeden yürekleri. İnsan olmayı unuttuk yavaş yavaş…

Kıyıya vuran Suriyeli çocuk bedenine ağlayan DÜNYA, benim vATAnıMIN çocukları şehit oluyor her gün, NEREDESİNİZ? 

En garibi de acıtan da BİZleriz.

VATAN SAĞOLSUN diyorlar da ŞEHİT OLUYOR VATAN-DAŞ.

Yazık bu yiğitlere, bu evlatlara, analara yazık...

Kara kara düşünüyorum ben, onca şehit hakkıyla nasıl gideceğim öteki tarafa...

ŞEHİTLER ÖLMEDİ, VATAN BÖLÜNMEDİ de yıllardır, Analar-babalar oğulsuz, evlatlar babasız kaldı... Biri bana anlatsın ne oldu, değer miydi bu vatana? Artık ATAM'IN YURDU'nda yaşamıyoruz arkadaşlar. Uğrunda ölünecek bir vatan bırakmadılar bize.

DİN ATATÜRK'ün okumanızı ÖNERDİĞİ bir KİTAP - GRIGORY PETROV-Beyaz Zambaklar Ülkesinde

Okuyun ve dirilmeyi görün, neden tavsiye ettiğini anlayacaksınız.

Annem soruyor arkadaşlar, ne yanıt vereceğimi bilemedim: “Bu FA’lı arkadaşlarının hepsi senin gibi çatlak mı?” Aslında, anne diğer arkadaşlarımın da çoğu çatlak demeliydim ama yine toz konduramadım canım arkadaşlarıma. HEY! ÇATLAKLARIM SİZLERİ SEVİYORUM…

Ben bu CİNlere çok üzülüyorum. Kendilerinden herkes 3 harfli diye bahsediyor. Düşünsenize onlar da size İNSAN değil. 5 harfli diyorlarmış. Ben olsam buna çok bozulurum. Sırf bu yüzden bile musallat olmayacağım varsa da olurum. Onlar kendi aleminde varlıklar, bir dertleri olmaz bizle. Bırakın bu adı geçerse gelir efsanesini de Allah’tan başka şeyden KORKMAYIN. ALLAH HEPİMİZE YETER!

Canlı her mahlûk gibi bende öleceğim bir gün. Hiç kimse ben öldükten sonra helvam pişirilecek de onu yiyeceğim diye ummasın, vasiyetim var bizimkilere –gerçi kim kimi gömecek bilinmez ya- aha buraya da yazıyorum, taziyeye gelenlere ne sofra kurulacak, ne çay servisi ne ikram vs… (Aklıma babaannemin cenazesinde çıkan sarımsaklı yoğurt skandalı geliyor mesela.) Helvamı yiyeceklermiş, ZIKKİM YİYİN. Âdettenmiş, cenazeden sonra helva dağıtılırmış; ne bu ya milletten rüşvetle mi dua toplayacağız.

(friedreich ataxia grubu için yazdığım bir yazım) 
Değerli arkadaşlarım, benim sizlere bir önerim var. Hepimiz hastalığımızdan çok çektik ve çekmeye devam ediyoruz. Yaşadığımız düşmeler, kazalar ve başımıza gelen sorunlar vs. hepsi fa dan ötürü ve tüm bunları birbirimizle buradan paylaşalım ki dertlerimizi bizi anlayan, dinleyen olduğu için azalsın. Hem belki bir gün kitaplaştırabilir, başka insanların da bizleri anlayabilmesini sağlayabiliriz. Grupla ilgilenen yönetici arkadaşlardan da ANILAR adlı bir bölüm açmasını rica edeceğim.
            İlk olarak ben size en komik düşme şeklimi anlatayım. Bir zamanlar TV’de “Papatyam” adlı, Metin Akpınar’ın başrolünde oynadığı bir dizi vardı. Bu komik aile dizisini, tüm ailem ve hatta teyzemle birlikte izlediğimiz bir akşam, çok uzattım farkındayım, M.Akpınar’ın yaptığı espriye gülerken, kimse ne olduğunu anlayamadan, kendimi sandalyemle odanın ortasındaki yerde buldum. O an evdekiler bana bir şey olmadığından emin olduktan sonra, beni yerden kaldırırken, hep birlikte espriden daha çok güldük.
            Her düşüşüm böyle komik değil tabi, ama dilerseniz onları da sonra anlatırım. Konu Fred oldu mu benim de çenem düşüyor haliyle, e ne de olsa çoğunuzdan çok tecrübeliyim Fred’le…

Sıkıldım şu Ramazan’dan. BAYRAM gelse artık. Çok vefalıdır kendisi, her sene uğrar, geleceğini de önceden haber verir hep, çok düşüncelidir, ama hep ikram ister. Bu sene yollarını gözlettin...

Kızım sana her gün bayram deseler de hiç de öyle değil canım. Her gün şeker, çikolata veren yok şimdi bana. TATLI KRİZİM TUTTU YA…

Türk mucidinin büyük buluşu. LAF ÖĞÜTÜCÜSÜ.
Kendine söylenen kötü, gereksiz lafları sindirip, geri cevap vermemeyi sağlıyor. Çip şeklinde beyine yerleştirilen bu parça gelin-kaynana hatta görümce ağız dalaşmalarının giderilmesi hedefleniyor. Evlenilecek beylere bu yöntem şiddetle önerilir.

                    

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..