Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '13

 
Kategori
Siyaset
 

Adiloş bebe..

Adiloş bebe..
 

Kimseye beddua etmemişimdir.

Etmem de, zira canımı sıkan veya yaşamımı etkileyecek derecede bana karşı gizli hesap içinde olmuş kişiler zarar görmüşlerdir.

Birincisi, yıllar önce kiraya yüzde ikiyüz zam yapıp ardından 'oğlum işyeri açacak' diye düzmece evraklarla ticari hayatımı altüst eden mal sahibim iki ay sonra asansörde hayatını kaybetti.

İkincisi, gene işyerim ile ilgili. Birkaç yıl önce rakip firma gizliden mal sahibi ile anlaşarak kirada bulunmuş olduğum işterimi satın almış, kısa sürede ben en gözde mekana geçtim, o firmanın deposu soyulmuş ve ikinci mağazasına elemanı tarafından maddi zarara uğratılmış.

Mal sahibini mi sordunuz?

Damadının üzerine kayıtlı sıfır otomobil, damadı tarafından Anadoluya kaçırılarak satılmış..

Ha, bu alım satım işini organize eden onaltı yıllık yönetim kurulu başkanı da dört ay sonrasında yapılan ilk toplantıda işine son verildi..

Valla, ben hiç bişey yapmadım..

Fethullah'ın video aracılığı ile Başbakan'a yapmış olduğu bedduası tutar mı bilemiyorum ama bu gerçek ile ilgili bir Alman bilim adamı, üç enerjiden bahsediyor. Birincisinin beyin enerjisi olduğu, ikincisi insan vucüdunun bedensel enerjisi, üçüncüsü ise evrenin enerjisi olduğundan bahsetmektedir. 

Zalimin enerjisi yüksek, mazlumun enerjisi düşük olduğundan mazlum yenilmiş olsa da evrenin enerjisinden dolayı mazlumun enerjisi bir zaman sonrasında yükselip zalime etki yaptığından söz ediyor.

İnternette siz de bulabilirsiniz Alman bilim adamını..

Fethullah mı yüksek enerjiye sahip yoksa Başbakan'ın mı? bekleyip göreceğiz.

O nasıl bir beddua arkadaşlar!

Ayağa kalkıp Allah'a yakarışını izlemişsinizdir.

Din adamı beddua eder mi ya?

Bu ne şiddet ne celal!

Çete, eşkiya, şebeke..

Maymunlar, goriller, ayılar, sırtlanlar, yılanlar, çiyanlar..

Edip Akbayram çok güzel yorumlamış..

"onlar engerek, onlar çiyandır"..

"onlar aşımıza göz koyanlardır"..

"tanı bunları tanı da büyü"..

"adiloş bebe"..!

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..